The Distortion Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Oke ik ben nieuw hier zal me btw even voor stellen das wel zo netjes Ben Chris woon in utrecht Hobby's: Gamen Wat voor soort spellen: Race, shooters Ik zit namelijk bij 3 missies vast 1e missie: Bij Sweet's Girl dan moet ik naar een garage toe, en dan moet ik me lowrider op halen, en dan moet ik naar zo lowrider beurs, en dan moet ik gaan bouncen laat ik het zo zeggen, dat lukt me niet 2e missie: Met Ryder, Ik moet met Ryder naar een trein station En dan moet ik wat mensen dood schieten, na dat ik dat gedaan heb moet ik op de trein gaan, en kisten gooien, is me ook niet gelukt want het gaat er telkens naast lol 3e missie: Big Smoke, Ik moet met Ryder, en Big Smoke , En Sweet, moet een ik gast ophalen, die moet ik dan thuis brengen, en na dat ik dat gedaan heb moet ik met hem op de moter stappen en iemand anders schieten die ook op de moter gaat dus die geenen achter volgen, telkens raak ik bij die gast de weg kwijt, en dan krijg je ineens dat hij te ver weg is Bij de 3 missies had ik al vrienden uit genodigd om me te helpen, en wat tips opgevolgt het is me nog niet echt gelukt, Als iemand me zou willen helpen zal ik daar graag blij mee zijn Greetz Chris De Savegame: Staat erbij geupload Ben nog niet erg ver maar das geen probleem Cheaten: Ja er mag gecheat worden GTA_San_Andreas_Save_file.rar Bewerkt: 16 juli 2007 door The Distortion
HerrieM Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Gehaald: Catalyst + Respect Gehaald: Cesar Vialpando + $2.000 Gehaald: OG Loc + Respect Veel plezier ermee.
The Distortion Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Zal ik voor je doen. Heel erg bedankt dat je me wilt helpen
Recommended Posts