Sybert Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Hallo, Ik heb misschien nog een EE gevonden. In de missie 'intensive care' zegt Ken Rosenberg dat hij 1 vriend heeft, de vogel Tony. Deze vogel zegt: I never fucked anyone over in my life who didn't have it coming to 'em. Zou dit verwijzen naar Tony Montana uit scarface? Hij zegt dezelfde zin bij de deal bij Alex Sosa. Sorry als dit al bekend was, maar ik vond het niet op het forum of de wiki-site.
kevinfire19 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 zou best kunnen goed gezien het verwijst wel ergens naar ja
Ruwie Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Goed gevonden!! Ik weet vrijwel zeker dat dit nog niet bekend was! Het lijkt onmogelijk maar ik denk dat dit een nieuwe verwijzing is.
Sybert Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 waar heb je hem gevonde? Nja, je kan hem niet echt gaan zoeken. Het is in de cutscene van de missie 'intensive care'
Rensch Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Oeh geniaal ... volges mij was die idd nog niet bekend ^^
Sybert Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Het stukje waarin hij dit zegt heb ik jammer genoeg niet kunnen vinden, maar wel de zin, dus als extra bewijs! http://nl.youtube.com/watch?v=TZsfYoGvJec&watch_response
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Het zou inderdaad wel goed kunnen lijkt mij. Maar ik heb het geloof ik al eens eerder gelezen. O_o
JasonStatham Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Geweldig...ddeze is vast nog niet bekend...lange tyd dat er een egte EE is gevonde
Sjorszzz Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 waar kun je die vogel vinden??? welk huis/gebouw???
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 waar kun je die vogel vinden???welk huis/gebouw??? Die vogel is alleen te zien tijdens een cutscene en verder kom je hem nooit meer tegen. Dus het is neit mogelijk om hem uitgebreid te bekijken of iets dergelijks , niet dat dat iets uithaald Greetz
Maxis Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Eey erg goed gedaan en gevonden, Heeft al weer een tijdje geduurt voordat we weer een echte EE vonden, dus bij deze Gratz
Svenie Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Hallo,Ik heb misschien nog een EE gevonden. In de missie 'intensive care' zegt Ken Rosenberg dat hij 1 vriend heeft, de vogel Tony. Deze vogel zegt: I never fucked anyone over in my life who didn't have it coming to 'em. Zou dit verwijzen naar Tony Montana uit scarface? Hij zegt dezelfde zin bij de deal bij Alex Sosa. Sorry als dit al bekend was, maar ik vond het niet op het forum of de wiki-site. Die papegaai viel me ook al op. Maar ik moet je helaas teleurstellen, deze EE was al bekend. Tony is a talking parrot that serves as a companion of Ken Rosenberg. The bird's role in the game is considerably trivial, appearing only a few times as a minor comic relief as Ken nervously resides in Las Venturas. The parrot utters, among others, Mafia slang terms and foul language, as well as a quote from Tony Montana in the 1983 Scarface film[21] (the parrot also shares the same first name as Montana). Bron: Wikipedia Het blijft desondanks goed gevonden. Bewerkt: 24 augustus 2007 door Svenie
Verrity Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Mag dan wel zo zijn.. Maar is hij bekend op GTAGames.nl
Twister24 Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 En misschien nog iets raars eraan: dit is een dier in GTA, je ziet eigenlijk nooit dieren in GTA, behalve streepjes in de lucht die vogels moeten betekenen!
Recommended Posts