Jump to content

waneer 2de.............

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb op wiki gekeken \

vice heb ik pas een paar dagen en ik wil weten of je in het 2de eiland kan en waneer

Geplaatst: (bewerkt)

Na de missie From Zero To Hero kan je in het 2e eiland ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst: (bewerkt)

Zie ook het artikel op WikiGTA over From zero to Hero. Helaas heeft Rockstar het erg moeilijk gemaakt voor de ongeduldige mensen om toch op het 2e eiland te komen voor die missie, maar gelukkig heb je wel een paar mogelijkheden, waardoor je het tweede eiland zonder cheats kan bereiken:

• De eerste manier is een hele oude en simpele manier, waar je wel wat voor moet doen. Veel is het niet, het enige wat gevraagd wordt is het voltooien van de Taxi Driver missies. Dit neemt wel wat tijd in beslag, maar naast het geld krijg je nog een andere beloning, namelijk 'Bunnyhoppen'. Nu kan je met Taxi's en Cabbie's kleine sprongetjes maken met de 'down' toets. Als je hard komt aanrijden schijn je over de ontzichbare muur heen te kunnen springen, die er tot 'From Zero To Hero' staat.
  • Deze manier is wat moeilijker, maar je hoeft er gelukkig niks voor te halen. Je moet er voor zorgen dat je op een plek komt die het spel niet herkent, dan kom je automatisch op Leaf Links Golf Coruse terecht. Dit kan dus op meerdere manieren, een paar voorbeelden zijn via de riolering of tussen een hek vallen. Lees deze topics eens goed door, en voordat je het weet sta je op het tweede eiland!

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Net als in VC in VCS wer erg vroeg dus (rond 20%)

>>> Door SummerBase: Dat is geen duidelijk antwoord, want de 20% is niet bij iedereen hetzelfde, omdat sommige al een aantal zijmissies of collectables gaan verzamelen.<<<

Geplaatst:
weet iemand hoe je moet richten zonder een mens te hebben
Je kunt in Vice City Stories op verschillende manieren schieten, welgeteld twee manieren. Namelijk; Auto-aim en Free-aim. Auto-aim, start je met de R-toets.gif en bestuur je uiteraard met de Left.gif en Right.gif. Bij deze manier ga je van mens/ped naar mens/ped, maar dat wou jij niet helemaal weten.

De manier die jij wilt weten is de Free-Aim manier. Deze start je door de R-toets.gif toets ingedrukt te houden en dan op Down.gif te drukken. Je ziet een puntje op het scherm en dan kan je als je de R-toets.gif ingedrukt houdt ( Down.gif hoeft dus niet ingedrukt te blijven draaien met de analoge stick (dat joystickje linksonder op de PSP dus, volgens mij werkt het ongeveer ook zo op de PS2). Met de L-toets.gif (ingedrukt houden uiteraard) kun je trouwens de loop van je geweer langzamer laten bewegen. Succes en mocht er nog wat wezen? Dan hoor ik het wel! :tu:

Geplaatst:

2 dagen al

heb gister ook VCS gekocht en kon sinds gister al naar 2e eiland lol

al bijna uitgespeeld nu

>>> Door SummerBase: Daar gaat deze discussie toch niet over? Lees even de begin post wil je en de antwoorden zijn al gegeven dus posten heeft niet zo veel zin als je niks toe te voegen hebt aan dit topic. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...