Koen729 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Hey, Ik heb dus net een (gratis) account gemaakt op Freehostia, en nu kan ik niet inloggen. Dit komt er te staan: Internal software error. Please contact technical support Iemand anders heeft het al op dit forum gepost, maar weet iemand hoe het komt, nu in het Nederlands? Zo goed kan ik geen Engels Reageren
Rivel Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Wel, je moet zoals er staat de contact dienst contacteren. Ze liggen er waarschijnlijk even uit ofzo, porbeer het over een uur nog eens. Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) 1. Het staat al op hun forum. 2. Het is al een uur geleden dat ik het probeerde. EDIT: Rivel, kan jij wel inloggen op jouw Freehostia account? Als jij het wel kan ga ik hun een mailtje sturen. Bewerkt: 16 juli 2007 door Koen729 Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 kijk of je koekjes aanstaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.