iamyourghost Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 het is me gelukt mta te spelen maar hoe weet ik waar de mensen zijn om tegen te spelen Als het goed is kun je gewoon zonder dat je in de server hoeft, het aantal spelers in de server zien. Je hebt bovenaan het scherm van MTA waarschijnlijk enkele informatie, zoals: 'Servername', 'Ping' of bijvoorbeeld 'Gamemode'. Als het goed is moet daar ook ergens 'players' staan. Als je bijvoorbeeld 5/10 ziet, dan betekent het dat er maximaal 10 spelers inkunnen, maar dat er momenteel 5 inzitten. ik bedoel waar ze zijn het zijn toch veel servers Elke server is hetzelfde met mensen,alleen zijn er veel leden,maar niet evenveel leden als mensen in GTA ^^. Dus kies een uit en Enjoy! Maar je kunt beter Sa-Mp(of VC-Mp) downloaden ! Sa-mp(of Vc-Mp) is veel leuker,want je kunt daar uit je auto stappen! Er zijn ook veel verschillende spelmode vb.Deathmatch,Race enz. En in MTA kun je alleen racen Ik heb MTA Vice City en ik speel altijd deathmatch... En Racen heb ik ook al gedaan, volgens mij verwar jij het met San Andreas..? kan iemand me vertelen waar ik de mo der voor download geen mta gewoon mod Reageren
K.O. Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 *beetje lange onnodige quote heb je daar zeg* Maar eh, welke mod bedoel je nou? "geen mta gewoon mod" vind ik zelf niet echt heel duidelijk. Er zijn tienduizenden mods. Als je het over de verscheidene multiplayer mods hebt, dit is de site van vc-mp en dit die van sa-mp. Maar MTA heb je nu geen zin meer in ofzo?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik heb main.scm zo aangepast dat je geen mensen en geen auto's op straat tegenkomt. Voor de rest is er niets veranderd, de missies etc zijn er gewoon nog. Ik weet niet of er complicaties komen, het kan dus ook zijn dat bepaalde missies niet gehaald kunnen worden of iets dergelijks, maar in ieder geval heb je op deze manier geen voetgangers en/of auto's die door de straat rijden. Download main.rar Hoe te installeren? 1. Download het bestandje 2. Zorg voor Winrar 3. Pak het bestandje uit met winrar 4. Ga naar de map: Rockstar Games >> GTA Vice City >> Data 5. Maak een back-up van jouw main.scm 6. Plaats het uitgepakte bestandje in diezelfde map (overschrijden van de "normale" main.scm dus) Maak dus altijd een backup als je een mod installeert! Reageren
iamyourghost Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik heb main.scm zo aangepast dat je geen mensen en geen auto's op straat tegenkomt. Voor de rest is er niets veranderd, de missies etc zijn er gewoon nog. Ik weet niet of er complicaties komen, het kan dus ook zijn dat bepaalde missies niet gehaald kunnen worden of iets dergelijks, maar in ieder geval heb je op deze manier geen voetgangers en/of auto's die door de straat rijden.Download main.rar Hoe te installeren? 1. Download het bestandje 2. Zorg voor Winrar 3. Pak het bestandje uit met winrar 4. Ga naar de map: Rockstar Games >> GTA Vice City >> Data 5. Maak een back-up van jouw main.scm 6. Plaats het uitgepakte bestandje in diezelfde map (overschrijden van de "normale" main.scm dus) Maak dus altijd een backup als je een mod installeert! >>> Door Wazuup: Mooie quote, ook nog een reactie erbij misschien? <<< Reageren
iamyourghost Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 duchty3010 die main.scm komt niet als ik men 100 procent save game load .en bij new game kan ik maar 5 minuten ongeveer stunts maken en dan loopt ie opeens vast. en wazuup die quite is gekomen door dat men muis gek deed en opeens op de reactie toevoegen kwame en ik op de knop drukte dus sorry daar voor Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 duchty3010 die main.scm komt niet als ik men 100 procent save game load .en bij new game kan ik maar 5 minuten ongeveer stunts maken en dan loopt ie opeens vast.en wazuup die quite is gekomen door dat men muis gek deed en opeens op de reactie toevoegen kwame en ik op de knop drukte dus sorry daar voor Dat is logisch dat hij het niet doet met je 100% savegame. Aangezien je met veel wijzigingen (niet alle) een nieuwe savegame zal moeten starten , zal het met deze mod niet anders zijn. Wat voor Foutmelding krijg je bij de crash? Greetz Reageren
iamyourghost Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 duchty3010 die main.scm komt niet als ik men 100 procent save game load .en bij new game kan ik maar 5 minuten ongeveer stunts maken en dan loopt ie opeens vast.en wazuup die quite is gekomen door dat men muis gek deed en opeens op de reactie toevoegen kwame en ik op de knop drukte dus sorry daar voor Dat is logisch dat hij het niet doet met je 100% savegame. Aangezien je met veel wijzigingen (niet alle) een nieuwe savegame zal moeten starten , zal het met deze mod niet anders zijn. Wat voor Foutmelding krijg je bij de crash? Greetz der gaat staan verzenden niet verzenden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Zoals ik al zei, konden er complicaties zijn als jij bepaalde handelingen doet. Dit weet ik niet, omdat ik het zelf nog nooit geprobeerd heb. Dat een 100% savegame niet werkt is logisch; je hebt immers main.scm aangepast en daardoor moet je new game starten. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Zoals ik al zei, konden er complicaties zijn als jij bepaalde handelingen doet. Dit weet ik niet, omdat ik het zelf nog nooit geprobeerd heb. Dat een 100% savegame niet werkt is logisch; je hebt immers main.scm aangepast en daardoor moet je new game starten. ok bedankt voor de informatie Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Is het ook neit mogelijk door de paths te verwijderen of de paths te vervangen door 'lege'? Greetz Reageren
iamyourghost Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Is het ook neit mogelijk door de paths te verwijderen of de paths te vervangen door 'lege'?Greetz snap niet hoe je dat doet Reageren
WackoX Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Je kan ook gewoon de code ''ghosttown'' intypen, dan zijn er geen auto (soms èèntje) en ook geen popetjes. Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Is het ook neit mogelijk door de paths te verwijderen of de paths te vervangen door 'lege'?Greetz Dat kan wel, dan zullen er wss ook geen random verkeer en peds meer zijn, Maar de auto's die b.v. tijdens missies gebruikt worden, maken ook gebruik van deze paths, dus hiermee zul je vrij snel vastlopen. Niet zozeer de auto waar de speler zelf in zit zal problemen geven, maar juist de andere auto's die door het spel bestuurd worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.