Jump to content

onweersbeestje achter(in) je scherm

Recommended Posts

Geplaatst:

heey door het drukkende en zware weer heb ik last van de zogenaamde onweersbeestjes... ze zijn klein en zwart.. en komen altijd bij weer waar je kans op onweer heb.. en nouw zitten ze acher in m'n scherm... ze zitten achter de glas plaat.. er zijn er al 2 doorgegaan en dat zijn nu zwarte plekjes voor de rest lopen ze gewoon rond... een vriend van mij heeft er ook last van en we zullen niet de eenigste zijn... wat kan je hier aan doen?

Geplaatst:

Scherm uitzetten en een klein fel/warm lampje bij de plek plaatsen waar ze erin zijn gekomen. Wel in een donkere kamer.

Geplaatst:
Scherm uitzetten en een klein fel/warm lampje bij de plek plaatsen waar ze erin zijn gekomen. Wel in een donkere kamer.

Dan heb je toch een zwart vlekje op je scherm?

Geplaatst:

Dan heb je toch een zwart vlekje op je scherm?

Ja, dat kan en hij beweegt. Anders heb je een dode pixel. Maar de insecten komen op het felle licht en warmte af van de monitor. Als je nu je scherm uitzet word ie koel en is er geen licht bron meer.

Dan kan je ze naar buiten lokken met de lamp.

• 3 weken later...
Geplaatst:

LET HIER WEL MEE OP!!

ik heb ook een warme lamp bij mn scherm gehouden, maar deze was dus te warm. van warmte krijg je dus een zwarte vlek op je tft. dit trekt wel weg maar t kan vast niet goed zijn.

Geplaatst:

Onweersbeestjes, kan je da eten ?

serieus: ik heb er nooit van gehoord...en nog nooit gezien op mn Samsung SyncMaster 931bw ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Onweersbeestjes, kan je da eten ?

serieus: ik heb er nooit van gehoord...en nog nooit gezien op mn Samsung SyncMaster 931bw ^_^

nou dan moet je eens gaan fietsen als het hele dag lekker warm is geweest en het savonds lekker benaud is en ze voor snachts onweer afgeven, en trek voor de gein dan een wit t-shirt aan die kleine beestjes die overal dan zitten en vaak ook lekker in je oog enzo dat zijn ze! ze noemen ze ook wel tripsen. k heb hier een doode achter mn scherm best wel jammer maarja

en ik vond nog een foto

28237308_507e1526c6.jpg

Bewerkt: door P I N O
Geplaatst:

Daar heb je toch geen last van als je een plat scherm hebt.

Ik heb die beestjes wel vaak gezien achter glasplaten van lampen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...