.Djanick Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 let niet op de font want ik moest de font binnen 1 minuut neerzetten, moet namelijk weg, sign: voor duidelijke border: C&R? Reageren
S()nny Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 nou dan ga ik maar ff rateh he op men eerste oogoplag vond ik het formaat een beetje raar je had hm beter iets hoger kunen doen en iets kleiner in de breedte. mja de render vind ik ook niet zo; bij paars staan (tenzij hij al paars was maar volgens mij nie) ik zou het origineel wel ff willen zien .. en dan nu de BG links is het wel mooi goed gedaan.. maar regst is het een stuk minder daar hep je denk ik iets te veel gebrusht/gesmudged je had het daar beter iets rustiger kunnen doen net zoals de linker kant dan komt de render er ook meer uit.. nu lijkt ie verschuilen in de sig.. ik ben eerlijk gezegd wel iets beter van jouw verwacht rate:7/10 gr S()nny Reageren
TL rich Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 mooi , kleuren , flow , ziet er goed uit , idd text minder en linksboven in zou iets 'zachter' mogen... 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.