Jump to content

Garage openen [pc]

Recommended Posts

Geplaatst:

Nja er stond eerst [bij zo missie, als je je auto wilt tunen ofzo of wat dan ook] kan je hier elke keer na toe komen

ik kom er met me auto heen maar de garage gaat niet open, iemand weet met welke toets die open gaat ?

of geld deze garage alleen voor Low-Riders ?

Garage%20openen.JPG

Geplaatst:
  The Distortion zei:
of geld deze garage alleen voor Low-Riders ?
Dit geldt inderdaad alleen voor Lowriders, niet voor de andere voertuigen. Hieronder even een lijstje van de auto's die wel toegang tot deze garage hebben:

Daarnaast kun je op deze pagina van WikiGTA terecht, indien je meer informatie over de 'Loco Low Co' garage wilt weten.

Geplaatst:
  Bling zei:
'Loco Low Co' garage

Die missie heb ik pas laten halen :), Dus nog even wat missie's halen, en daarna kan ik zo garage krijgen van dat ik normaale auto's zoals die op de screenshot kan tunen ?

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals je zelf al zegt geld dit alleen bij Lowriders, maar dit is niet bij alle modshops zo. Zo kan je bij TransFender vele andere auto's tunen, en voor echte sportwagens te tunen moet je bij Wheel Arch Angels zijn.

Weel Arch Angels komt pas beschikbaar nadat je de missie Zeroing In gedaan hebt. TransFender is voor jou normaal nu wel al open, want deze zou beschikbaar zijn na de missie Cesar Vialpando, en na deze missie is TransFender en Loco Low Co. open.

Edit: Een beetje te laat. :)

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Nope zover ben'k nog niet

de 'Loco Low Co' garage

Die krijg je tog bij zo missie (vlak bij het begin)

Van dat Sweet's Girl, naar zo mexicaan gaat bij zo ontmoeting, en dat dan ik : C.j

Dan eerst naar een vriend van C.J moet om een lowrider te gaan halen bij zo garage,

en dan als je zo lowrider heb gehaald moet je naar zo Low rider's beurs gaan, waar sweet's zijn meisje die mexicaan ontmoet als het goed is, en als je dat gehaald heb , kan j ealtijd naar die garage bliijkbaar alleen voor lowrider's dus

:)

• 2 weken later...
Geplaatst:
  The Distortion zei:

de 'Loco Low Co' garage

Van dat Sweet's Girl, naar zo mexicaan gaat bij zo ontmoeting, en dat dan ik : C.j

Dan eerst naar een vriend van C.J moet om een lowrider te gaan halen bij zo garage,

en dan als je zo lowrider heb gehaald moet je naar zo Low rider's beurs gaan, waar sweet's zijn meisje die mexicaan ontmoet als het goed is, en als je dat gehaald heb , kan j ealtijd naar die garage bliijkbaar alleen voor lowrider's dus

Sorry voor de bumb,maar TransFeder gaat echt op het zelfde moment open als Loco Low Co..TransFender (De garage waar je normale auto's kan tunen) ligt in Temple naast de Pay'n Spray.De andre garage voor Streetracers gaat pas open na Zeroing in zoals al eerder verteld was

Geplaatst: (bewerkt)
  The Distortion zei:

de 'Loco Low Co' garage

Je bedoelt vast de missie: Cesar Vialpando. Hier moet je idd een low-rider gratis afhalen van iemand die Sweet wat schuldig is. Hierna kun je zijn Low-rider tune-garage gebruiken wanneer je maar wil :D

Ow en dat meisje die je ziet in die missie is Kendl Johnson, CJ en Sweet's zus(je) en niet Sweet's ''Girl''. Sweet is gewoon kwaad op haar omdat hij vindt dat zij niet met iemand van een andere gang (in dit geval de Varrios Los Aztecas) moet omgaan; Cesar dus. Meer info. over Cesar Vialpando kun je overigens hier vinden.

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:

bedankt voor de reacties allemaal,, maar was er al achter gekomen ;)

als ik meer in het Noord-westen ging rijden kwam ik daar ook een garage tegen waar je normaale autos kan tunen ;)

Wat me ook opgevallen is

Dat de Peugeot 206 (Getunde)

hier op het forum bij downloads

Geen stoelen en besturing en al die shit in de auto heeft,, en niet echt een onderkant

Je auto kan niet beschadigen alleen er gaat wle eens een moterkap er vanaf,, of duuren verder niks bijzonderss...

je kan de auto alleen maar van kleur veranderen ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...