Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Allereerst zal ik #5 als mijn favoriet bestempelen. Waarom? Naar mijn mening komt de voorstelling hier het beste tot zijn recht door een goede balans tussen kleur en grijs-/sepiatonen, hetgeen bij de andere versies nét iets minder is. Kritischer gezien had het gescheurde effect iets mooier gekunt door het geheel iets minder 'vlak' te maken. Op zichzelf is het een heel mooi effect, maar het volgt in mijn ogen de lijn van het lichaam nog iets te precies, uiteraard staan mensen die het tegengestelde beweren niet alleen in hun mening, omdat dit een absolute kwestie van smaak is: Een echt minpunt is het dus ook niet te noemen. :) Is er verder nog iets aan te merken? Lijkt me niet; ik vind dit een erg nette signature met behalve een type border dat ik hier niet helemaal bij vind staan geen niet-aanvechtbare minpunten, mooi werk!

P.S: Is dat Alex Kapranos? Ik ben groot fan van Franz Ferdinand en als hij het niet is lijkt 'ie er toch verdraaid veel op. :sigaar:

Geplaatst:

idd simpel maar mooi, weinig effecten, volgens mij alleen spatter of iets in die richting.

maar het komt over, zoals er al eens gezegd werd "mooie designs zijn simpel" wat bij deze dus het geval is ^^

vind #6 overigens het mooisten omdat daar de aandacht merendeels toch op de gitaar ligt door de reflectie.

*welke stock heb je gebruikt? ^^*

8,4/10!

Geplaatst:

Wel verdomd Moonbeam, herken je de mooie rode gitaar van Nick niet? Nou MB, hier je studiemateriaal en waar .Djanick zijn stock kan vinden. Bedankt voor de reacties overigens.

Geplaatst:

Erg Prue

9/10

Hij is gewoon echt practhig, de rechtr kan is nog normaal, en dan de linker weer zo gesmudged of hoe dan ook. Alleen het publiek daarachter lijkt een beetje wazig, maar ik denk dat dat gewoon zo in de stock zat of hoort.

Btw ik vind v7 het mooist.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...