Ferre Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Everybody loves Music Nadat ik een echte 1337 sig had gemaakt, ging ik weer serieus verder. Oja, weet iemand in welke categorie ik het kan plaatsen op deviantART? Bewerkt: 16 juli 2007 door Ferre Reageren
Froop Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik vind hem leuk. Ik vind het creatief en origineel. Ik zie graag het werkje zonder je naam erachter, die stoort nogal. Reageren
.Djanick Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 idd leuk gemaakt, ik kan echt geen goeie lijnen tekenen met de muis ben beter in de losse hand, maarjha dat is een kwestie van oefenen he. hoop op meer van zulke dingen van je! Reageren
Ferre Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ik heb laatst weer gemerkt dat er meer wordt geript dan je denkt (van mij dan niks, niet dat ik weet). Hoe ik het had gemaakt: ik had een plaatje opgezocht, vergroot tot wallpaperformaat en toen begon ik met natekenen. Voor de verticale lijnen even 90 graden gedraaid. Het is lijnen zetten en ook veel Ctrl+Z werk. En zo maak je iets leuks Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ziet er leuk uit Ferre. Erg leuk dat je bij sommige lijnen de opacity wat hebt verlaagt of een lichtere kleur hebt genomen. Dat slordige tekenstijl doet het goed! Keep up. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.