.:TOM:. Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Ik ben bezig met een mod en nu heb ik betere visuele dinges... De uiltaat, de maan, de lichten enz.... Maar het water is heel erg slecht kan iemand dit proberen terug te brengen naar het orginele water of beter ? Het bestand staat hieronder zodat jullie het kunnen proberen op te lossen en zien wat m'n probleem is omdat ik niet kan uploaden momenteel. Tom Bewerkt: 17 juli 2007 door .:TOM:. Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Edit2: Bij nader inzien is dit toch niet geript.. Ik heb in de Particle.txd weer het water naar zijn originele staat gebracht. Download. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 17 juli 2007 door DaBeast Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ik heb de TXD van Tom met de screens van die mod vergeleken, en ze zijn niet hetzelfde. Tom heeft dit dus wel zelf gemaakt en het topic kan open blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.