RHochstenbach Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Ik ben bijna klaar met San Andreas, maar als laatste moest ik de Mount Chiliad challenges doen. Na zeker 20 keer de eerste en tweede challenge te hebben geprobeert (Scotch Bonnet Yellow Route en Birdseye Winder Yellow Route), zit ik nu compleet vast bij de laatste (Cobra Run). Deze krijg ik niet gehaald, omdat ik niet goed met een fiets kan omgaan. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Als ik deze heb gedaan, zit ik op de 100%. Bedankt alvast. Bewerkt: 16 juli 2007 door RHochstenbach Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik ben bijna klaar met San Andreas, maar als laatste moest ik de Mount Chiliad challenges doen. Na zeker 20 keer de eerste en tweede challenge te hebben geprobeert (Scotch Bonnet Yellow Route en Birdseye Winder Yellow Route), zit ik nu compleet vast bij de laatste (Cobra Run). Deze krijg ik niet gehaald, omdat ik niet goed met een fiets kan omgaan. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Als ik deze heb gedaan, zit ik op de 100%. Bedankt alvast. Het is inderdaad een lastig parcours, vooral dat stukje met die houten paaltjes. Als je moeite hebt met de besturing van een bepaald voertuig, in dit geval de BMX, dan raad ik men altijd aan er mee te oefenen. Nee, niet op straat, maar probeer zoveel mogelijk het oorpsronkelijke parcours na te bootsen. Dit geeft je twee voordelen. Ten eerste, je leer het parcours kennen en je komt niet voor onverwachtheden te staan. En ten tweede zal je beter met de BMX om kunnen gaan. Ik raad je dus aan eerst eens flink te oefenen, want oefening baart kunst. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Bedankt voor de tip. Ik zal dit zeker gaan proberen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Misschien ook nog een goede tip is als je niet zo snel gaat gewoon de anderen te volgen en niet voorbij te steken, van zodra zij de laatste checkpoint hebben gehaald moet jij stoppen nog voor de laatste checkpoint. Stap van je fiets, neem een Sniper Rifle, en schiet al je tegenstanders van hun fiets af. Per tegenstander dat je vermoord zal je zien dat je een plaats naar boven schiet. En zo kan je makkelijk nog winnen. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Per tegenstander dat je vermoord zal je zien dat je een plaats naar boven schiet. En zo kan je makkelijk nog winnen. Het is gelukt! Bedankt Bewerkt: 17 juli 2007 door RHochstenbach Reageren
Floriaan Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Mij lukt ie ook niet, maar als ik ze neerschiet word ik gediskwalificeerd! :S Is die sniper rifle belangrijk? ik probeerde t gwoon met een M4 en een minigun.... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ja, de Sniper-riffle is belangrijk Het is namelijk een bug in het spel dat het doodschieten van je tegenstanders daarmee niet als valsspelen wordt gezien en je kan dus de race winnen zo. Rij met je fietsje rustig mee met je tegenstanders en probeer bij ze in de buurt te blijven. Vlak voor de finish stap je van je fiets af, zoom je in op de tegenstanders (die met de fiets aan de hand nog staan te wachten) en schiet je ze dood. Let erop dat je op tijd weer op de fiets stapt als de tijd bijna om is. Herhaal dit zolang als nodig en je zult zien dat je op positie 1 staat ineens. Even over de finish rijden en klaar . Kleine waarschuwing nog: het kan zijn dat je met het afschieten van je rivalen de politie aantrekt en je dus een warranty-level krijgt. Dan wordt het wat lastig want de agent in kwestie zal je van je fiets slaan = busted = race verloren. Let daar dus ook een beetje op...... Reageren
Floriaan Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ah, bedankt, maar het is me in de tussentijd al gelukt op de 'normale manier' (gwoon als eerste finishen). M'n tactiek was niet over t houten parcours rijden, maar drnaast en bunnyhoppen, werkt ook. En ik had wel een beetje geluk, maarja weer een stapje dichter bij de 100% Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Op miraculeuze wijze had ik met deze missie ook een engeltje op de schouder van CJ: nadat ik 2x vlak achter elkaar met de fiets van de berg was gevallen en beide keren automatisch weer terug op het parcours was gezet lag ik ineens weer 1ste. Voor de goede orde: ik lag 1ste, viel - 4de of 5de, viel nog een keer - 1ste!!! Die sniper is idd een handige bug en die politieagent waar GTA-Sheep het over had kwam ik elke keer tegen, dus je moet wel snel schieten met de sniper. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.