yvea0 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Hey iedereen, ik heb 1 maand geleden een splinternieuwe game-computer gekocht, maar ik heb nu het voglende probleem: Mijn comouter loopt soms egt helemaal vast zodat ik hem opnieuw moet starten, ze zeggen dat dit een soft-ware fout is, maar hoe kan ik dit het liefst gratis vermijden? Groetjes yvea0 Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Wie zegt dat dit een software fout is dan? Als ik jou was zou ik even alles opnieuw instaleren.. Schijven formateren, en dan weer Windows opnieuw installeren.. Als het alleen is tijdens het spelen, moet je misschien even de nieuwste driver + updates installeren.. Succes Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Wie zegt dat dit een software fout is dan?Als ik jou was zou ik even alles opnieuw instaleren.. Schijven formateren, en dan weer Windows opnieuw installeren.. Als het alleen is tijdens het spelen, moet je misschien even de nieuwste driver + updates installeren.. Succes Hoe kun je schijven formateren en herstellen? Want ik heb denk ik iets misdaan op me pc,hij loop raar en Sa-Mp loopt niet meer normaal! Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Formateren is gewoon: Rechtermuisknop op de Schijf die je wil formateren, en dan druk je op formateren Weet wel, dat dan ALLES van die schijf/ven af is.. Herstellen weet ik niet.. maar als je formatteert kan t al geen software fout meer zijn.. Dan doe je gewoon de Windows cd erin, en installeer je deze.. Je hoeft alleen de schijf te doen waar windows staat.. ( als het teniminste een windows software fout is..) Ik weet niet zeker of dit het probleem is, maar het lijkt me wel.. Lukt t zo verder? Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Formateren is gewoon: Rechtermuisknop op de Schijf die je wil formateren, en dan druk je op formateren Weet wel, dat dan ALLES van die schijf/ven af is.. Herstellen weet ik niet.. maar als je formatteert kan t al geen software fout meer zijn.. Dan doe je gewoon de Windows cd erin, en installeer je deze.. Je hoeft alleen de schijf te doen waar windows staat.. ( als het teniminste een windows software fout is..) Ik weet niet zeker of dit het probleem is, maar het lijkt me wel.. Lukt t zo verder? Ik heb geen Windows cd... Heb me pc namelijk met Vista bij gekregen! Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik heb geen verstand van Vista.. Hoe kun je dan ooit nog Vista opnieuw instaleren? Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Vista is ook niks het maakt je pc alleen maar slomer terwijl het ondersteunend moet zijn voor je PC om makkelijker zooi op te starten en dingen te doen en wat versta jij onder ''gamepc'' ? Reageren
yvea0 Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik heb ook een vista, en ik kreeg er geen cd bij, en er staan veel belangerijke dingen op me computer, die ga ik niet formateren, is er geen programma dat je computer kan repareren? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik heb ook een vista, en ik kreeg er geen cd bij, en er staan veel belangerijke dingen op me computer, die ga ik niet formateren, is er geen programma dat je computer kan repareren? nee, maar had je dit probleem al toen je hem kocht? en gebeurt het nou ook als je Spellen speel? of alleen als je spellen speelt. Wees ff wat duidelijk plz Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik heb ook een vista, en ik kreeg er geen cd bij, en er staan veel belangerijke dingen op me computer, die ga ik niet formateren, is er geen programma dat je computer kan repareren? Dan heb je toch iets verkeerd gedaan. En je hebt een heel goed probleem. Waarschijnlijk heb je een Dell/HP/Packard Bell pc o.i.d. Daarbij moet je ZELF zorgen voor een backup DVD of tegen meerprijs 1 door je fabrikant laten bakken. Maar het voordeel is dat iedere Windows Vista OEM DVD hetzelfde is, en dat er alleen naar je licentie code gekeken wordt. Daarom is het ook mogelijk om een DVD van iemand anders te lenen en jouw eigen code in te typen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.