.Levi. Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ons leek het leuk om een apart topic aan te maken waarin iederen zijn Photomanipulation kunsten kan laten zien. Wat is Photomanipulation? Het vertaalde woord voor photomanipulation is fotomanipulatie. Bij een photomanipulation bewerk je een plaatje, dit kan zijn een foto van een landschap, producten, mensen, dieren etc. Je fuseerd bijvoorbeeld een dier met een ander dier samen, maakt van een meloen een watertoren of veranderd een gezicht van een beroemd persoon in een ander. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden. Hier twee goede voorbeelden van Photomanipulations; klik 1 - klik 2. Topic regels: Even voor de duidelijkheid, als je reageerd op een andermans Photomaniplation zorg dan dat je zelf er ook één post zodat de volgende die van jou kan beoordelen. Zelde principe als Rate de Signature boven je waarbij je in bezit moet zijn van een signature in je handtekening. Het is niet nodig de post boven je alsmede de Photomanipultion design boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk. Maximaal twee keer per dag posten. Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten, en onderbouw je mening. Reageren op commentaar van andere doe je via PB. Als het kan, post dan ook even je originele plaatje(s) die je hebt gebruikt voor je photomanipulation. Dit topic zal waarschijnlijk niet zo snel lopen als Rate de Signature boven je, aangezien er weinig zijn die aan Photomaniplations doen. Hopelijk komt er wat meer belangstelling hiervoor. Veel plezier. 2 Photomanipulation voorbeelden van mijzelf (het zou leuk zijn als de eerste persoon die hier post deze ook even rate): Photomanipulation: sinaasappelblikje Originele afbeelding: Photomanipulation: Paris Hilton > Jan Peter Balkenende Originele afbeelding: Reageren
Twankala Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Goed idee zo'n topic!! Rate: Vooral die van het blikje vind ik heel knap gelukt. Ik snap niet hoe je het doet. Over zoiets kan je misschien een tut maken. Die van Paris Hilton is ook heel mooi gelukt, maar ik vind hem minder spectaculair! Ik denk dat ze misschien even moeilijk zijn om te maken, maar die van het blikje vind ik echt het top punt van Graphics!!! Blikje: 10/10 Paris: 8.5/10 Ik weet niet zeker of dit bij de catogorie Photomanipulation hoort, maar hier is de mijne: Kattenoog in mensenoog: Orgineel: Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Heel mooi Twankala, ik heb er eigenlijk niets op aan te merken op twee puntjes na: misschien had je rechts dat dingetje weg kunnen werken (geen idee wat het is btw), en onder het oog is het er nogal ranzig uit komen te zien. Ik hoop dat deze er ook nog bij kan Een behoorlijke tijd geleden gemaakt, orgineel: Reageren
PIERRO P Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 @ hierboven. Die is wel erg leuk. Hier is de mijne. Met dank aan mijn kat. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 @ hierboven. Die is wel erg leuk. Ok, voor alle duidelijkheid, op deze manier hoor je dus niet te raten/beoordelen, lees de Showroom Regels nog een keertje door.Dan je plaatje. Erg grappig gedaan, het lijkt net echt alsof je kat op die barkrukken ligt. Volgens mij is het een stevige kat, en omdat de verhoudingen niet helemaal kloppen lijkt de kat nog groter dan hij is. Dat is een leuk detail. Als ik me niet vergis heb je die flesjes op de bar ook nog toegevoegd toch? Ik had liever ook nog even het origineel gezien, dat kan je namelijk wat beter zien wat er allemaal veranderd is. Maar goed, al met al een leuke photomanip, de tekst had misschien op een iets andere manier gekunt, maar op één of andere manier zou ik ook niet zo weten hoe. Als cijfer krijg je van mij een 7/10. Hier een photomanip die ik al lang geleden gemaakt heb, hij is hier al eens geshowed, maar is toch wel leuk genoeg om hier nog een keertje te laten zien. Origineel: Photomanip: Reageren
Youp Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik vind hem echt fantastisch. Ik denk dat je 2 plaatjes in elkaar hebt gevoegd. Dat is héél erg mooi gelukt. Alleen misschien zit er een mierenneukfoutje in. 's Avond zie ik nooit zo'n lichtbron. Als je de zon ermee bedoelt hoor je volgens mij er ook schemering in te zien; en is het niet zo donker. Ik ben nog nooit bij een piramide geweest; dus ik weet niet hoe het precies daar zit. Ik dacht altijd dat Eminem een Emenem (M&M)was; dus ik heb hem omgetoverd tot een Emenem. Het Origineel: Outcome: Reageren
Pitbull Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Leuk bedacht... Alleen kon je de M&M wat duidelijker maken, want had je niet gezegd dat het een M&M was, had ik het niet eens gezien. Ook het streepje door 'Eminem' kon wat rechter vind je niet? 7/10 Ik heb er net een gemaakt...Ik was toch even aan het oefenen dus waarom hier niet posten... Origineel: Bewerkt: Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Mooie fotomanip, vooral het effect met de blauwe ogen vind ik spectaculair. Je had het linkeroog echter wel wat lichter mogen maken, nu is het ene oog lichter dan het ander. Verder is het toppie. Wat je wel niet kunt zónder Photoshop: Origineel: Nieuw: Nummer twee: Origineel: Nieuw: Het moeten bergen voorstellen, maar hij is volgens mij niet helemaal gelukt. Bewerkt: 25 augustus 2007 door ThunderDuck Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 ik vind ze idd niet erg goed gelukt *1e toch nog het best* de 2e is iets te onduidelijk geworden door het bovenste effect, misschien kon je deze weglaten of iets anders ervoor proberen 6/10 de mijne: orgineel: outcome: Reageren
Twankala Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Zeer knap staaltje photoshop. Doet me denken aan mijn eerdere photomanip op deze pagina. Maar jij hebt er sterren in gedaan ofzo. Ik weet niet precies wat het is, maar het ziet er echt PRACHTIG uit!!! Het enige minpuntje wat ik kan zien is de Tekst. Als ik jou was zou ik die weglaten. Ik zeg dit maar heeeeeeeeeeeel soms, maar als je de tekst erbij wegdenkt, geef ik een dikke 10 Klasse Hier die van mij, ik wist niet zeker of hij tot het groepje van photomanipulation thuis hoorde, maar even om het topic op te fleuren. Gemaakt met photoshop elements 5.0 >>> Door RonaldVC: Graag zien we hier ook graag het origineel van de Photomanip, zo kan je het plaatje beter beoordelen..<<< Bewerkt: 10 september 2007 door RonaldVC Reageren
AreZzo Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik zie het origineel niet maarja Ik vind het nogal pixelig uitgesneden precies, snap de bedoeling niet echt met het poker... 5/10 Mijn origineel: Veranderde versie: Ratez please Reageren
.Levi. Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Altijd leuk, face-swappings. Zo te zien ben je niet veel van het onderwerp afgeweken ArezZo, gewoon overgestapt naar een lieve huiskat. Het is prima ingeblend, ziet er zeker goed uit alleen ziet het er niet echt real uit. De ogen zijn natuurlijk veel te groot maar dat zag je zelf ook wel denk ik. Maakt ook eigenlijk niet veel uit, ziet er namelijk enorm grappig uit. Ga zo door, op een gegeven moment gaan we nog denken dat het echt zo is. Original: Photomanip: Reageren
.Djanick Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) nice gemaakt, zo lijk je lekker naar een mooie landschap te kijken en het volgende is totale verwoesting en zie je zelfs al schepen vliegen de tornade heb je er fantastisch ingezet evenals het schip, veel is er eigenlijk niet over te zeggen denk ik zo.gewoon een mooie fotomanip! 9/10__orgineel:photomanip:en te bewonderen op: http://djanick.deviantart.com/art/evil-eye-65912403 Bewerkt: 29 september 2007 door .Djanick Reageren
AreZzo Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik ben niet zo voor oogmani maar kom... Ik vind het paars rond het oog en op de wimpers heel goed gedaan. De ster zou ik hebben weggelaten, zonder ster lijkt het échter maar dan is er precies weer niet veel verandert. 7/10 Origineel ( Blij ): Nieuwe ( Demonisch ): Reageren
.Antonio Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Mooi gemaakt man! Het vuur op de achtergrond is goed achter de 'render' geplaatst. Je hebt mooie effecten bij het hoofd toegevoegd, alleen had je dat haar iets beter kunnen knippen want je ziet nu best duidelijk die rand... Verder mooie Photomanipulation hoor! Mijne: Orgineel: http://media.outnow.ch/Movies/Images/2004/...rtwork.p/02.jpg Bewerkt: 10 oktober 2007 door .Antonio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.