Jump to content

vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

op ps2 zei ik eigelijk bijna nooit scooters rondrijden

alleen helemaal links boven op die grote berg zie ik weleens scooters

heeft iedereen dat?

Geplaatst:

Heb je het over Faggio's? Die komen inderdaad niet al te vaak voor, maar volgens mij zie je ze het vaakst bij het strand in de buurt.

Geplaatst:
Heb je het over Faggio's? Die komen inderdaad niet al te vaak voor, maar volgens mij zie je ze het vaakst bij het strand in de buurt.

yup faggio's

Geplaatst:

Je kan de Faggio in Las Venturas vinden naast een Burger Shot, met deze Faggio kan je een courier-missie doen om een asset van maximaal $2.000 mee te krijgen. De Faggio lijkt trouwens sterk op de Pizzaboy alleen heeft deze laatste nog een opbergvak aan de achterzijde. Beide scooters zijn ook gebaseerd op dezelfde Piaggio. Als je de Pizzaboy ziet rijden zit er bijna altijd een mannetje van Well Stacked Pizza op. :eten:

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan de Faggio in Las Venturas vinden naast een Burger Shot, met deze Faggio kan je een courier-missie doen om een asset van maximaal $2.000 mee te krijgen. De Faggio lijkt trouwens sterk op de Pizzaboy alleen heeft deze laatste nog een opbergvak aan de achterzijde. Beide scooters zijn ook gebaseerd op dezelfde Piaggio. Als je de Pizzaboy ziet rijden zit er bijna altijd een mannetje van Well Stacked Pizza op. :eten:

Je kan ook de mensen van de Faggio eraf slaan ^_^ ,Voor meer voertuigen verwijs ik je naar Wikigta >Klikkie<

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:

Zoals hierboven al reeds opgemerkt, de Faggio rijdt inderdaad vaak langs het strand. Ik kom ze vaak tegen in Los Santos(Vagos-territory) bij het oosterlijke 'strand'. De Pizzaboy, heb ik wel eens zien rijden, hoe raar het ook is, bij Ocean Docks. Verder heb ik hem nog wel bij Easter Basin in SF zien rijden.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom rijden de Pizzaboys en de Faggio vaak langs het strand

en de kust!?

En niet ergens de stad?

@EDIT Hieronder Aha :puh:

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Tsja, dat weet niemand want dat is gewoon zo geprogrammeerd. Het is sowieso wel zo realistisch want in de bossen zie ik zelf ook nooit een brommer rijden, maar als je naar het strand gaat zie je juist wel weer veel. Rockstar vond dat dus wel zo realistisch en dus hebben ze het zo geprogrammeerd.

Geplaatst:
Tsja, dat weet niemand want dat is gewoon zo geprogrammeerd. Het is sowieso wel zo realistisch want in de bossen zie ik zelf ook nooit een brommer rijden, maar als je naar het strand gaat zie je juist wel weer veel. Rockstar vond dat dus wel zo realistisch en dus hebben ze het zo geprogrammeerd.

het valt me ook op

dat je soms een auto totaal niet ziet

en als je er dan ineens een vind op een of andere manier en er in rond gaat rijden

je die auto veel meer gaat zien.

maar bedankt zal eens kijken

Geplaatst:

Dat is wel dom alsof aleen maar een bepaalde groep mensen in een gebied een scooter hebben.

In San Fierro zie ik ook nooit scooters terwijl dat er echt zo'n stad voor is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...