Indycar series Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Er zijn voor de VCPD Maverick in Vice City Stories meerdere vindplaatsen.Ze zijn allebei later verkrijgbaar.Ik heb een map van Wikigta gebruikt om ze daarop te markeren.Je kunt ze allebei bereiken via een trap achter het gebouw. Sorry als het plaatje te groot is. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Even een tip, kan je misschien zeggen na welke missie je het krijgt voortaan. En kan je de puntjes iets duidelijker maken . Verder goed gedaan. Bewerkt: 17 juli 2007 door gekkieJ01 Reageren
Indycar series Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Zelf weet ik niet na welke missie,kwam er pas achter toen ik vanaf een Empire building met sniper stond te schieten op politie.Toen zag ik iets wat er een beetje op leek. En die puntjes kan ik nog duidelijker maken: het plaatje met wat duidelijkere stippen Reageren
Jopper47 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Mooi gedaan En als ik het goed heb staan ze op de 2 politiebureau-en. Dus ik denk niet dat dit na een bepaald missie is! Van J.V Reageren
Indycar series Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 En als ik het goed heb staan ze op de 2 politiebureau-en. Ja ze staan op de politiebureau's(ik weet niet hoe politiebureau in meervoud is,denk dat het dit is) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik had dit eigenlijk ook al een tijdje terug gevonden. Klik hier, hier en hier. Anders ook wel goed gevonden hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.