Snitchzel Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Yo ik heb een paar problemen met een sig te maken .. 1) mijn adobe photoshop is compleet nederlands en iedereen drukt de tools engels uit en ik vind ze dan dikwijls niet .. kan ik de taal veranderen? 2) het lukt me telkens om de achtergrond in orde te krijgen .. maar eens de foto erop gaat loopt het mis kan iemand mij een goeie uitleg geven hoe ik het moet doen?? Grtjes snitchzel Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Je kunt je Nederlandstalige Photoshop niet naar het Engels veranderen helaas. Misschien dat je hier wat aan hebt. Je tweede vraag snap ik niet zo goed.. Probeer je een plaatje in je document te zetten? Zo ja dan kun je hier bij Handige Tips & Veel gestelde vragen tip 2 volgen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 1. Je kunt de taal Adobe Photoshop alleen naar het Engels veranderen door het hele programma opnieuw te installeren. Dus eerst de oude versie verwijderen en dan opnieuw installeren. Bij de installatie moet je dan de taal op Engels zetten. Vraag 2 moet je wat duidelijker uitleggen, want ik snap het niet. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.