gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 welke auto kun je het mooiste tunen Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 welke auto kun je het mooiste tunen Ik vind de auto diej et beste kan tunen is die auto uit een missie bij cesar vialpando , want je kan er alles opzetten + er vlammen laten opschilderen Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 welke auto kun je het mooiste tunen Ik vind de auto diej et beste kan tunen is die auto uit een missie bij cesar vialpando , want je kan er alles opzetten + er vlammen laten opschilderen hoe noemt die Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 De Savanna, maar ik vind dat je niet kan zeggen: 'dit is de mooiste wagen om te tunen'. Want dit kan je gewoon niet. Smaken verschillen dus kan niemand zeggen wat de mooiste wagen is om te tunen. Maar de wagens waar bij je het meeste kan tunen zijn de Lowriders in Loco Low Co., en de Streetracers in Weel Arch Angels. Bij TransFender kan je niet zoveel tunen, maar er kunnen ook mooie wagentjes uitkomen hoor. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) welke auto kun je het mooiste tunenIk vind de auto diej et beste kan tunen is die auto uit een missie bij cesar vialpando , want je kan er alles opzetten + er vlammen laten opschilderen Fout, op geen enkele auto past alles, zo kun je de dingen van TransFender niet in de Wheel Arch Angels verkrijgen. Hanneswasco zit ook fout met: Bij TransFender kan je niet zoveel tunen. Want als je kijkt op deze lijst zie ik toch wel een heleboel auto's... Ik denk dus dat je Wheel Arch Angels bedoeld. Als je wilt weten wat waar getuned kan worden en wat er getuned kan worden moet je op deze(Loco Low Co.), deze(TransFender) en deze(Wheel Arch Angels) kijken, gemaakt door Preddy Bewerkt: 17 juli 2007 door VWO-er Reageren
mathi Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik vind dat de uranus zeer mooi getuned kan worden Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ok bedankt iedereen Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ik vind de Sultan, Savanna en de Remmington ook mooi getund kunnen worden. PS: 100ste post! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 zelf vind ik dat je deze 6 wagens het beste kan tune bij wheel arch angels uranus jester sultan stratum flash elegy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.