Chaosghost Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Alle PSP-bezitters weten wel dat de PSP nogal moeite heeft met laden. Door dat handig te gebruiken kun je de onderstaande dingen uitvoeren. Dit is een bug die je heel handig kunt gebruiken voor superstunts (Denk aan Perfect [Flaming] Tripple Insane Stuntbonus) Benodigdheden: - Een sportauto of een motor (Sanchey of PSG-900) -Een bedrijfje (Empire Site [Loan Shark, Protection Racket, Prostitution, Drugs, Smuggeling, Robbery]) Stap: 1 Zorg dat je met een grote snelheid rijdt Stap: 2 Zorg dat je van te voren in een andere regio zat (geen ander eiland) Stap: 3 Je ziet je bedrijf in zicht komen (nog maar half geladen of zelfs helemaal niet) Stap: 4 Je rijd met je auto/ motor in je bedrijf en blijf daar even wachten totdat je bedrijf geladen is. En dat is het een kwestie van het pookje bewegen. Er zijn 2 dingen die er kunnen gebeuren: Je valt door de grond en kunt gaan stunten of je zit klem in het gebouw. In dat 1e geval valt je auto/ moter opeens in een grijze wereld je zie nix, je auto/ motor valt alleen met hoge snelheid. Daarna lijkt het alsof hij vastloopt. Wees niet bang hij laadt alleen maar. Dan sta je opeens weer voor je bedrijf en het je een perfect (...) stunt bonus. Bij dat 2e geval moet je gewoon uit je auto stappen en dat sta je weer op straat voor je bedrijf. {Ben je wel je auto kwijt} Ik hoop dat jullie hier nog profeit van hebben. Chaosghost ------------------------------------------------------------------------------- Ook kun je in "The Ghost Mall" komen. PAS OP!!: Voordat je deze truc gaat doen save je spel als je wilt, je kan namelijk niet meer uit het gebouw en dan moet je je spel opnieuw laden om verder te kunnen gaan. Pas de truc van hierboven toe op de Empire Site helemaal rechtsboven op de kaart van VCS Wat gebeurt er dan: Of je komt via die stunt weer op straat (kans erg klein) Of je auto beland in het water onder VCS..... Stap uit je auto. Je ziet dat het water ergens ophoud (2 - 3 zwemslagen verder) dan val je door de grond... En beland in de kledingzaak van het winkelcentrum. Maar nu komt het ingewikkelde van het verhaal: Je bent nooit door de deur van het winkelcentrum gekomen, dus het spel denk dat je nog buiten bent. Je bent er namelijk "in gevallen". Het is een ruimte, ergens in het spel opgeslagen, maar het spel weet niet dat je daat bent. Je kunt er dus niet uit, er zijn geen mensen, alleen de winkels en de BMX (die nu geen zijmissie heeft). Toen ik dit vorige week ontdekte, dacht ik dit moet ik maar eens op het gtaforum posten Hopelijk hebben jullie hier wat aan. (Ik heb het bij zoek niet gevonden dus ik dacht dat dit nog niet was ontdekt) >>> Door SummerBase: Dubbelposten is zonder toestemming van de desbetreffende crew nog altijd niet toegestaan. Ik heb hem samengevoegd en ik verwacht dat het niet meer voorkomt. Tevens hoort dit topic eigenlijk in het grote bugs topic, maar omdat je posts van redelijk kwaliteit zijn in dit topic laat ik het even zo staan. Loopt het uit de hand dan voeg ik hem alsnog samen met het grote bugs en glitches topic. <<< Bewerkt: 18 juli 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 werkt ook op ps2 maar het is op een anderen plaats (screenie volgt hopelijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Over dat winkelcentrum. Je kunt er wel uitkomen Jezelf van kant maken door de hele tijd omhoog te lopen via de trappen en je naar beneden te laten vallen, of door handgranaten, remote explosives, molotive cocktails (werkt niet als je de FireFighter missies hebt voltooid), of door de hele tijd van de BMX af te vallen. Ik ben al een paar keer daarin beland en ik heb ook zelf een topic daarover aangemaakt (klik). Het is daar helemaal kaal hè? De wapens van de Ammunation hangen er niet Bewerkt: 25 juli 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 En als je dat nou bij de andere Empire Buildings probeert, wat gebeurt er dan? Ik kan het niet uit proberen, ik begin morgen pas met spelen, als ik op vakantie ga. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chaosghost Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 En als je dat nou bij de andere Empire Buildings probeert, wat gebeurt er dan? Ik kan het niet uit proberen, ik begin morgen pas met spelen, als ik op vakantie ga. Zeker dat dat kan, zolang je maar de juiste snelheid hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Ik deed ze allebei , bij de eerste : ik dacht jeej ik vlieg ,wel leuk Bij de 2e : ik viel naast het winkelcentrum toen kwam ik weer gewoon op de straat , wat er toen was waren doodde ganggastjes en een politiemotor met een agent op zn kop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chaosghost Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik deed ze allebei , bij de eerste : ik dacht jeej ik vlieg ,wel leuk Bij de 2e : ik viel naast het winkelcentrum toen kwam ik weer gewoon op de straat , wat er toen was waren doodde ganggastjes en een politiemotor met een agent op zn kop Ja, dat heb ik ook gemerkt: als je die truc doet gaat iedereen die er daarvoor was dood en autos + motoren liggen op hun kop... Maar het blijf een leuke bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.