Jorbes Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Heeft iemand een link naar een complete map, liefst in png / bmp (of een boel stukjes die het totaal vormen in gelijke resolutie)? Ik wil even op een A3tje de boel overnemen zodat ik niet steeds op de kaart hoef te kijken via het spel en dat ik ff snel notities kan maken als ik wat leuks zie tijdens een missie (kan ik ook het tijdstip noteren waarop dat te zien was, omdat het schijnt dat bijv. niet alle autos overal elk moment weer te vinden zijn) Ik weet dat het software is om al je dingen bij te houden, oysters, sprayings etc, maar dat vind ik meer een "trainer" achtig tooltje en daar hou ik niet zo van (gewoon lekker alles zelf bijhouden), bovendien wil ik zelf functionaliteit toevoegen aan zoiets en dan val ik toch al snel terug op pen en jawel! papier. Bedankt voor de moeite (ps: de zoekopdracht gaf me niet direct iets bruikbaars en gezien ik nu op me werk zit (foei!) kan ik niet al te gek lang gaan browsen) Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Hey 'Jorbes', Op WikiGTA(behoort tevens tot deze GTA Community) heb je blanco mappen van San Andreas, in kleur en zwart-wit. Deze is in kleur en deze is in zwart-wit. Nadeel van de zwart-witte is dat deze een stuk minder gedetailleerd is, maar hij is wel stukken beter voor je printer. Tevens zijn er boven- en onderin diverse knoppen waarmee je alle vindplaatsen kunt vinden. Let op: Bij voertuigen staan ze er niet allemaal, want sommige spawnplaatsen laten verschillende auto's spawnen. Mocht je nog meer info nodig hebben, zeg het en we zullen je helpen . Groeten, VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.