Limbolander Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) ziet de ps2 versie er goed uit? en kan je bij VCS ook zwemmen? ( dat kon bij LCS niet wat ik echt dom vond ) want LCS vond ik dus geen reet aan en er best dom uitzien omdat het een halve psp port was PS: ik wil misschien VCS gaan halen vandaag Bewerkt: 17 juli 2007 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 1): Absoluut, ik heb hem zelf niet, maar ik heb van anderen (Pietje II ) begrepen dat het spel nog veel mooier was. Vergelijkbaar met GTA VC dus, maar dan met nieuwe missies, nieuwe verhalen en andere personage's. Kortom dolle pret en je zult er zeker een hele hoop uren plezier aan beleven. Wat ik je niet kan verzekeren, is dat het er heel mooi uit ziet en wat er allemaal beter is (omdat ik simpelweg het spel op de PS2 niet heb), maar wat ik wel kan verzekeren is, het is geen port, nou wel... een beetje, maar er zijn ook nieuwe dingen bij gekomen. 2): Ja dat kan, alleen is het niet zo mooi als San Andreas, maar zeker wel handig. In het begin zink je wel als je zwemt, maar na het behalen van bepaalde zijmissies ( 'Beach Patrol') kan je oneindig zwemmen, best wel raar, maar zie het als een zwemdiploma of zoiets. Veel plezier met het spel, als je het gaat kopen. Edit: Gaaf man, dat is echt een lekkere prijs voor zo'n spel! :-D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) 1): Absoluut, ik heb hem zelf niet, maar ik heb van anderen (Pietje II ) begrepen dat het spel nog veel mooier was. Vergelijkbaar met GTA VC dus, maar dan met nieuwe missies, nieuwe verhalen en andere personage's. Kortom dolle pret en je zult er zeker een hele hoop uren plezier aan beleven. Wat ik je niet kan verzekeren, is dat het er heel mooi uit ziet en wat er allemaal beter is (omdat ik simpelweg het spel op de PS2 niet heb), maar wat ik wel kan verzekeren is, het is geen port, nou wel... een beetje, maar er zijn ook nieuwe dingen bij gekomen. 2): Ja dat kan, alleen is het niet zo mooi als San Andreas, maar zeker wel handig. In het begin zink je wel als je zwemt, maar na het behalen van bepaalde zijmissies ( 'Beach Patrol') kan je oneindig zwemmen, best wel raar, maar zie het als een zwemdiploma of zoiets. Veel plezier met het spel, als je het gaat kopen. dankje ja dacht ook al om VC weereens te doen maar die autos daar rijden gewoon zo klote een keer scherpe bocht en je auto rolt 10 keer over de kop dus ga me zo ff douchen en naar de stad denk ik :o EDIT: heb hem gehaald voor maar 20 pegels EDIT: 2 tis echt mooi veel mooier als LCS en met empire enzo is echt tof gedaan hier ga ik dus aardig wat uurtjes aan verkrassen Bewerkt: 17 juli 2007 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.