Jump to content

probleem savegame pc

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,mijn eerste post hier en al direct eentje met een probleem :duh:

als ik savegames in mijn "gta san andreas user files" zet en ik ze wil openen in het spel begint het gewoon met het intro filmpje van in de luchthaven, het hele begin dus

kan niemand mij helpen=> want het is f....d up :bonk:

Geplaatst:

Heb je dan wel een goeie save game gedownload? miss ligt het daar wel aan.

Maar inweze als je het in die map zet zou je het gewoon moeten kunnen laden in het spel zelf

Geplaatst:

Er zijn voor de PC twee versies van het spel: versie 1 en versie 2. Daarnaast is er een upgrade voor versie 1, namelijk versie 1.01. Savegames van versie 1 kan je gebruiken als het spel ook versie 1 is of versie 1.01. Savegames van versie 2 kan je alleen gebruiken als het spel ook versie 2 is. Je zult dus een savegame moeten laden die correspondeert met jou versie van het spel. Om te zien welke versie jij hebt moet in het menu-scherm onderin beeld kijken, staat hier 1.01 of 2 dan heb je dus versie 1.01 of versie 2, als er niets staat heb je versie 1.

>Hier< kan je savegames vinden van versie 2.

In >dit topic< kan je savegames vinden voor versie 1.

Succes :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je wel zeker dat je op load game heb gedrukt?

Hieronder:nee, aar ik dacht dat je te snel met je muis ging :puh:

Bewerkt: door Blizzard
Weet je wel zeker dat je op load game heb gedrukt?

lol, denk je dat ik dom ben mss? ^_^

@koe mzungu

die van versie 1 kan ik niet openen, prob met de server, heb je msn?

Bewerkt: door EL_NOPPES
@koe mzungu

Zoals je in >dit topic< kan lezen betreft het ingepakte bestanden (.zip) die moet je dus eerst uitpakken met WinZip of WinRar. Succes :sigaar: Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
@koe mzungu

Zoals je in >dit topic< kan lezen betreft het ingepakte bestanden (.zip) die moet je dus eerst uitpakken met WinZip of WinRar. Succes :sigaar:

het lukt ng altijd niet, en heb al van alle twee de versies savegames geprobeerd :-(

Geplaatst:
@koe mzungu

Zoals je in >dit topic< kan lezen betreft het ingepakte bestanden (.zip) die moet je dus eerst uitpakken met WinZip of WinRar. Succes :sigaar:

het lukt ng altijd niet, en heb al van alle twee de versies savegames geprobeerd :-(

Dan zal het aan je spel zelf leggen. Hiervoor moet je bij Hardware Problemen zijn.

Geplaatst:

Ga even naar deze map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.Script.' Daar staan als het goed is twee bestanden, in dit geval richten we ons even op het bestand 'script.img'. Het bestand van V1 zal 568kB groot zijn en die van V2 zal 562kB zijn. Aan de hand hiervan kun je de juiste savegame downloaden, want nu raak je alleen maar in de war van twee verschillende soorten savegames.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...