GTAFreak007 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik weet niet wat ik me zou kopen een psp of Laptop dus als jullie wat plus en minpunten weten Mvg gtafreak007 Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik weet niet wat ik me zou kopen een psp of Laptop dus als jullie wat plus en minpunten wetenMvg gtafreak007 Ik vindt dit een beetje rare verglijkenis want een psp is een apparaat voor games en een laptop is een computer maar niet echt geschikt voor games dus. en ik weet ook niet waar je het voor wilt gaan gebruiken? Want dat maakt ook wel wat uit. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ik had voor een laptop gegaan, Maar verder is het handig om eerst je budget te weten. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ze verschillen in de prijs Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ze verschillen in de prijs idd en het zijn compleet andere dingen denk dat je hier weinig over kunt zeggen Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Als je een groot budget hebt, zou ik dan wel voor een laptop gaan. Hier kan je veel meer mee, en hier werk ik nu ook op . Wel vind ik het raar, dit onderwerp besproken in de NOTA forum Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Koop het allebei! Voor psp heb je vice city stories en liberty city stories , en laptop is handig voor internet msn en gtaforum.. Bewerkt: 17 juli 2007 door DenkaanHenk Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Misschien is een pol handig? Ook kan je zo een dingen niet met elkaar vergelijken. Er verschilt ook veel tussen een laptop en een laptop. Daarmee bedoel ik dat de ene laptop meer (RAM) geheugen en/of videokaart heeft dan de andere en de andere heeft dan een groter scherm... Een laptop kan je mee op het internet, ik veronderstel dat je internet hebt doordat je hier post. Maar je hebt al een computer, dus misschien kan die nog een paar jaartjes mee. Voor wat wil je een laptop? Om op reis mee te nemen of om op je bureau te laten staan. Een PSP zou ik nu nog niet zo interessant vinden. Want binnenkort komt misschien de PSP2 uit... Maar als je bijvoorbeeld ook graag een Ipod zou hebben is een PSP dan wel aan te raden, aangezien je op een PSP ook filmpjes, muziek, afbeeldingen, ... kan bekijken, beluisteren... Elk hebben ze hun eigen kwaliteiten en voor-en nadelen. En hoort dit niet thuis in Luxerieus? Reageren
Wijst Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ik vind een PSP en een laptop maar een rare vergelijking. Een laptop is in bijna alle fronten beter, hij is groter,duurder en natuurlijk kan je er meer mee. Maar een PSP is ook wel een mooi apparaat ik heb er zelf ook een en ben er zeer tevreden over. De spellen die je speelt zien er netjes uit en je kan van alle handen dingen op de PSP doen. Maar ik zou voor de laptop gaan hoor ! Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ik vind een PSP en een laptop maar een rare vergelijking. Een laptop is in bijna alle fronten beter, hij is groter,duurder en natuurlijk kan je er meer mee. Maar een PSP is ook wel een mooi apparaat ik heb er zelf ook een en ben er zeer tevreden over. De spellen die je speelt zien er netjes uit en je kan van alle handen dingen op de PSP doen. Maar ik zou voor de laptop gaan hoor ! Zoals Wijst zei; Een rare vergelijking! Als je nu een laptop koopt(die qua graphics en software/hardware beter is)dan had je spijt dat je geen PSP kocht. Als je een PSP koopt,dan heb je spijt dat je geen Laptop kocht. Maar wil je een PSP en een latop te samen,dan koop je een laptop. Een PSP kan:Filmpjes spelen(laptop:Windows media Player)muziek(Wmm,RealPlayer,Itunes enz.)Games(dat kun je ook)Internet(natuurlijk )Gps,camera(koop een webcam en je hebt ook een camera).Dus koop een laptop en je hebt ook een grote PSP Reageren
thug Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ga voor de laptop is gewoon veel beter niet? is logis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.