Jump to content

Wapens


JohnStacks

Recommended Posts

Jongens op wikigta heb ik de advies gelezen om tijdens de missie death row een m4 te gebruiken, de probleem is

je kan het niet kopen bij ammu-nation, hoe kom ik er dan aan ??

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

De M4 heeft verschillende vindplaatsen. Klik hier op te zien welke.

De missie Death Row is natuurlijk een missie waarbij een Minigun ook handig is. Maar deze kan je volgens mij nog niet krijgen. Behalve als je 60 Hidden Packages gehaalt hebt, dan spawnt deze gelijk in het Ocean View Hotel, Hyman Condo en bij de Vercetti Estate. Maar aangezien jij het Vercetti Estate nog niet hebt weet ik niet zeker of die daar dan wel al spawnt... Volgens mij niet. Voor de rest is de M60 ook nog een goed wapen, en natuurlijk ook shotguns, de Kruger, ... Klik hier voor alle wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Jongens op wikigta heb ik de advies gelezen om tijdens de missie death row een m4 te gebruiken, de probleem is

je kan het niet kopen bij ammu-nation, hoe kom ik er dan aan ??

Alvast bedankt

(NUTTERTOOLS) intypen dan heb je gelijk een wapen arsenaal je moet gelijk drie keer intypen want dan heb je heel veel munitie

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens op wikigta heb ik de advies gelezen om tijdens de missie death row een m4 te gebruiken, de probleem is

je kan het niet kopen bij ammu-nation, hoe kom ik er dan aan ??

Alvast bedankt

(NUTTERTOOLS) intypen dan heb je gelijk een wapen arsenaal je moet gelijk drie keer intypen want dan heb je heel veel munitie

Ja maar niet iedereen wil cheaten. BTW, als John het niets kan schelen hoe hij de missie uit haalt, kan hij ook een trainer gebruiken, bijvoorbeeld die van LithJoe. Google er maar even op als je het interessant vindt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

of je koopt het gewenste aantal kogels voor het wapen dat in hetzelfde slot staat en gaat dan naar het vliegveld bij die zandberg in de buurt(kan geen screen plaatsen, ben niet thuis) daar ligt een M4, druk op de ingestelde toest en voila, je hebt em :)

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...