JohnStacks Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Jongens op wikigta heb ik de advies gelezen om tijdens de missie death row een m4 te gebruiken, de probleem is je kan het niet kopen bij ammu-nation, hoe kom ik er dan aan ?? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 De M4 heeft verschillende vindplaatsen. Klik hier op te zien welke. De missie Death Row is natuurlijk een missie waarbij een Minigun ook handig is. Maar deze kan je volgens mij nog niet krijgen. Behalve als je 60 Hidden Packages gehaalt hebt, dan spawnt deze gelijk in het Ocean View Hotel, Hyman Condo en bij de Vercetti Estate. Maar aangezien jij het Vercetti Estate nog niet hebt weet ik niet zeker of die daar dan wel al spawnt... Volgens mij niet. Voor de rest is de M60 ook nog een goed wapen, en natuurlijk ook shotguns, de Kruger, ... Klik hier voor alle wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) De vindplaatsen van de M4: http://nl.wikigta.org/wiki/M4_locatie_%28GTA_Vice_City%29 Alstu @Ik zag je niet dat je aan het typen was. Bewerkt: 17 juli 2007 door Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Jongens op wikigta heb ik de advies gelezen om tijdens de missie death row een m4 te gebruiken, de probleem isje kan het niet kopen bij ammu-nation, hoe kom ik er dan aan ?? Alvast bedankt (NUTTERTOOLS) intypen dan heb je gelijk een wapen arsenaal je moet gelijk drie keer intypen want dan heb je heel veel munitie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Jongens op wikigta heb ik de advies gelezen om tijdens de missie death row een m4 te gebruiken, de probleem isje kan het niet kopen bij ammu-nation, hoe kom ik er dan aan ?? Alvast bedankt (NUTTERTOOLS) intypen dan heb je gelijk een wapen arsenaal je moet gelijk drie keer intypen want dan heb je heel veel munitie Ja maar niet iedereen wil cheaten. BTW, als John het niets kan schelen hoe hij de missie uit haalt, kan hij ook een trainer gebruiken, bijvoorbeeld die van LithJoe. Google er maar even op als je het interessant vindt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cold Cola Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 je kan ook gewoon een ander wapen gebruiken, bijvoorbeeld een uzi daar heb ik het mee gedaan.(gaat perfect) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) of je koopt het gewenste aantal kogels voor het wapen dat in hetzelfde slot staat en gaat dan naar het vliegveld bij die zandberg in de buurt(kan geen screen plaatsen, ben niet thuis) daar ligt een M4, druk op de ingestelde toest en voila, je hebt em Bewerkt: 31 juli 2007 door JeGe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 Je kan ook een heli pakken(weet niet waar ) en je gaat naar de filmstudio , daar is ook een M4 achter het 'ruimte schip' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.