kamranoi Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ik weet niet waar OP op mijn toetsenborden staat want ik weet waar dat afkorting voor staat. ten 2-de: ik weet niet hoe ik met de raketten een richt functie kan inschakelen, daarvoor moet ik landen en dan ga ik jammer genoeg van af. hopelijk zijn er mensen die miij kunnen helpen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Met de raketten op de Hunter kan je niet automatisch richten (geen richt functie), als het niet lukt met de raketten kan je ook de minigun op de Hunter gebruiken. Ook moet je niet landen tijdens deze oefening, dan beëindig je automatisch de oefening. Vlieg in eerste instantie recht vooruit en gebruik zonodig de raketten en de minigun tegelijkertijd om de drie trucks op te blazen. Daarna moet je direkt omkeren om de twee rijdende voertuigen op te blazen. Vervolgens moet je je weer omdraaien om te landen op de landingsbaan. Succes Edit: >Hier< kan je lezen waar je aan moet voldoen om deze oefening te behalen. Bewerkt: 17 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
kamranoi Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) kk bedankt maar waar staat OP voor want dat kan ik nie op mijn toetsenbord vinden... Bewerkt: 17 juli 2007 door kamranoi Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 De toets "OP" (misschien dat je "up" bedoelt) is of pijl omhoog, W of S. Je kunt het controleren via deze stappen: Ga naar het pauze of hoofdmenu van GTA San Andreas. Kies "options" Kies "controller options" Kies "redefine controlls" Kies "vehicle controlls" Kijk nu wat er achter op of up staat. Hopelijk heb je er wat aan! Mvg, Flitskikker Reageren
Andijvie Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Wat je ook kan proberen is de view veranderen. Hierdoor kan je als het ware van onder de heli kijken en met een vierkant richten. Op deze manier gaat het bij mij altijd wat makkelijker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.