Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden.

Ik heb gelezen dat je de wandelstok niet alleen als wapen, maar ook als een gift kan gebruiken.

Aan wie geef je dan een wandelstok ..

En wat is trouwens het nut van gifts, want met dates geef je ze alleen maar weg.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dat is niet waar. Je kan alleen flowers als gift gebruiken ;). Overigens geef je die gifts ze aan je vriendin, die dan blijer word en waar je dan een betere band mee krijgt :D

EDIT: Lees net op WikiGTA dat je dat toch wel als gift kan gebruiken ;) Excuses voor het foutje :$

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Zoals je >op deze pagina van wikigta< kan zien zijn er vier soorten gifts. Al deze gifts kunnen ook dienst doen als wapen, maar ze zijn bedoeld voor je vriendinnen. Als je tijdens een date met één van je vriendinnen een gift geeft komen er meer %-en bij na een succesvolle date. Volgens mij is de invloed van een gift 2% bij een date. Succes :sigaar:

dat snap ik maar wat heeft iemand aan een wandelstok

Je kan het gebruiken als een wapen, en voor een gift gebruiken ^_^

Geplaatst:

Nou oudere mensen lopen met een wandelstok ! :D Maar je kan het in GTA San Andreas alleen gebruiken om te slaan. De oudere mensen in SA lopen er soms ook mee geloof ik , maar die slaan ook met die wandelstok als je hun aanvalt of als je de cheat gebruikt dat iedereen je aanvalt ( trouwens een zeer irritante cheat ). :tu:

Maar op Wikigta staat trouwens wel dat je de wandelstok aan je vriendin kan geven, dit staat er : De cane (of wandelstok) kun je in GTA San Andreas aan je vriendin geven om je relatie te verbeteren, maar je kunt er ook ferme tikken mee uitdelen.

>>>Hier te lezen<<<

Geplaatst:

Ok, bedankt voor de informatie.

ik zou zelf op een date geen wandelstok cadeau geven, maar de makers van gta misschien wel :tu:

Het is als extraatje bedoeld :Y Het hoeft ook niet perse, maar je krijgt er wel meer % door bij je vriendin :Y

Geplaatst:
Nee, dat is niet waar. Je kan alleen flowers als gift gebruiken ;). Overigens geef je die gifts ze aan je vriendin, die dan blijer word en waar je dan een betere band mee krijgt :D

EDIT: Lees net op WikiGTA dat je dat toch wel als gift kan gebruiken ;) Excuses voor het foutje :$

Je kan het gebruiken als een wapen, en voor een gift gebruiken ^_^
Het is als extraatje bedoeld :Y Het hoeft ook niet perse, maar je krijgt er wel meer % door bij je vriendin :Y

Je plaatst nu drie posts, waarvan er niet één betrekking tot de vraag van de topicmaker heeft; misschien dat je hier een hele goede reden voor hebt, maar ik zie hem niet... :{

Ontopic denk ik dat de wandelstok in een 'romantische wandeling' scenario moet worden gezien. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...