DenkaanHenk Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Ik kan 2 missies niet halen , eentje dat je bij een zwembad bent en allemaal meisjes moet dood schieten van de mendez brothers , en eentje dat je met een helikopter een boot moet beschermen van reni. Hoe kan ik deze missies het makkelijkste halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Ik kan 2 missies niet halen , eentje dat je bij een zwembad bent en allemaal meisjes moet dood schieten van de mendez brothers , en eentje dat je met een helikopter een boot moet beschermen van reni. Hoe kan ik deze missies het makkelijkste halen? De tweede weet ik niet waar je het over hebt.Excuus..De eerste kan ik je wel mee helpen.Ik zelf vond dit ook een hele lastige.Eerst pak je je krachtigste wapen,en dan ga je op een goed punt staan waar je ze goed kan zien.Let ook goed op de radar of ze niet te dicht bij komen.Er ligt ook ergens Armor en Health.Dan vlucht de dealer op de Quad.Achtervolg hem en vermoord hem.Hopelijk heb je er wat aan! Mvg:Gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Je bedoelt zeker de missie The Colonel's Coke. Gonzales moet een lading cocaïne naar de haven van Viceport brengen voor zijn baas, Colonel Juan Garcia Cortez. Jij moet met een helikopter hem beschermen(Sea Sparrow).Vlieg met de helikopter zo dicht mogelijk bij Gonzalez, en laat de bewakers aan boord het werk doen. Probeer zo dicht mogelijk bij hem te blijven. Je hebt ook 2 bewakers aan de zijkant van de helikopter. Probeer laag bij de boot te blijven en zo dicht mogelijk dan haal je hem wel GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Ja die missie heet the colonel's coke. Bij mij lukt het stuk dat je die helikopter wil neer schieten niet. En bij die zwembad missie ga ik altijd dood , als ik iedereen neer schiet dan staat er opeens een dame voor me met een AK-47. Bewerkt: 17 juli 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Die missie bij het zwembad heet 'Unfriendly Competition', van de Mendez Brothers. Eerst moet je een drugrunner vermoorden, dat levert bijna nooit problemen op. Zorg wel dat je daarna nog even wat armor pakt, want daarna krijg je het wel moeilijk. Dit is bij de andere drugrunner, bij het zwembad. Pak dus even wat leven en armor onderweg, en als je klaar bent loop je de marker in. Na de cutscene kom je voor een bruggetje terecht. Hierachter vind je leven. Daar weer achter vind je een muurtje, handig voor een beetje dekking. Vanaf die positie kan je het beste je AK, Assault Riffle, of een ander snel wapen waar je snel mee kan schieten te voorschijn toveren, en nu moet je alle meisjes vermoorden. Zorg dat je een beetje dichtbij de health pick up blijft, zodat je die meteen kan pakken. Als alle meisjes dood zijn volgt er een cutscene, en een quadachtervolging. Nu heb je een machinegeweer nodig, zodat je naar voren kan schieten vanaf je Quad. Volg de Quad en vermoord de dealer, waarna het mission passed is. De andere missie waarover je het hebt is The Colonels Coke. Deze is in mijn ogen simpeler dan Unfriendly Competition. Eerst moet je weer een stukje rijden naar de meeting point. Nadat je door de marker bent gereden volgt er een cutscene, waarna je vanuit een helikopter Gonzalez moet beschermen. Naast je normale wapen heb je ook nog 'The sea sparrows cannon'. Deze kan erg handig van pas komen, dus zorg dat je hem vaak gebruikt. Kijk vaak op je radar waar de boten vandaan komen, en schiet op de boot die het gevaarlijkste oogt (die het dichste bij Gonzalez's boot vaart). Je krijgt veel hulp van andere personen in je helikopter, en meestal schieten zei op andere boten. Zorg ook dat je een beetje laag vliegt, zodat je beter kan richten. Het nadeel is hiervoor dat je helikopter wat meer schade zal oplopen, dus houdt hier ook rekening mee. Gonzalez stapt uit in het zuiden van het eerste eiland, dus als je helikopter het niet haalt kan je eventueel springen en het laatste stukje lopen of zwemmen. Na de achtervolging zie je nog een leuke explosie en een cutscene, waarna het mission passed is. Veel succes met beide missies! Bewerkt: 17 juli 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) bij de eerste missie daar is het best dat je dekking zoekt in het zwembad. daar kunnen de meeste chiks je niet raken. maar jij hen wel, maar let ook goed op de springplank daar staan er ook altijd 2. en ook ergens achter een bosje links van de stoelen. die chik staat er achter en kan je dus niet zien maar als je haar in het vizier hebt dan lukt dat wel, let op deze komt dikwijls terug. dan op de quad ga je zo dicht mogelijk naast of achter de dealer zijn quad rijden en dan schiet je der op los pas wel de dealer smijt ook met granaten dus niet te ver van hem rijden of je wordt geraakt. bij de 2de missie moet je onthouden dat je ook nog zelf een kannon aan je heli hebt, pas wel op als er een boot te dicht bij gonzalez komt kun je best je 2 schutters aan boord het werk laten doen tenzij je zelf een goede schutter bent want met je kannon kan je dan wel eens gonzalez zelf raken en dan gaat er veel van zijn healt af. probeer ook nog zo veel mogelijk met je kannon zelf te schieten dat scheelt ook al wat vijanden minder en probeer ook zo laag mogelijk te vliegen dan maken de vijandige boten het meeste schade maar jij zelf ook! en als die heli komt dan schiet je met je kannon er maar op los, lang zal die het niet volhouden hopelijk heb je er iets aan!! good luck Bewerkt: 18 juli 2007 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.