-eend- Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Een nieuwe sig. Rates en tips Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Lol Ik vind de kleur er niet zo bij passen. 8,0/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 srry ik vind hm egt niet goed ik ga hm ook niet raten... ik zou ff wat tuts volgen als ik jouw was hier op gtaforum of www.dutchdesignz.com gr S()nny Reageren
-eend- Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 En hoezo is ie niet goed? Man, wat heb k hier nou aan Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 srry ik vind hm egt niet goed ik ga hm ook niet raten...ik zou ff wat tuts volgen als ik jouw was hier op gtaforum of www.dutchdesignz.com gr S()nny Waarom zou je iets niet raten van een beginnende designer? Als iets in jou ogen slecht gemaakt is wijs hem of haar dan op zijn fouten en vertel wat beter kan voor de volgende keer. Het is geen super signature nee, maar dat had ik ook vroeger en dan wil ik ook geen commentaar van leden, dit is echt niet goed dus ik rate hem ook niet. Vind je het niet een beetje logisch dat signatures wat aan de minder goede kanten zijn van beginners? Graag wat meer begrip.. -eend-, het is geen super sig om eerlijk te zijn. Probeer wat verschillende effecten uit want dit maakt de signature wat eentonig. De uitstraling qua kleur is niet echt denderend, probeer wat highlight in te creeëren door met Brightness en contrast te spelen. Layer > New Adjustment Layer > Brightness en contrast. Je tekst hoeft niet persé zo uit elkaar, kan gerust Bokito neerzetten en dan mooi daaronder of boven je naam. Bokito tekst wat groter dan je naam zoals je nu ook hebt. Succes verder. Reageren
-eend- Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Bedoel je Hardlight? Highlight kan ik niet vinden.. Bewerkt: 17 juli 2007 door -eend- Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Bedoel je Hardlight? Highlight kan ik niet vinden.. Nee ik bedoel met highlight gewoon wat belichting in je signature. Niet bij blending options zitten. Ga eens naar Layer > New Adjustment Layer > Brightness en contrast. Reageren
-eend- Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Highlight stond er niet bij? Maar heb even met die balkjes gekloot: >>> Door .Levi.: Met highlight bedoel ik gewoon belichting. Ik sprak gewoon een Engels woord uit inplaats van Nederlands. Je hebt de contrast nu wel extreem hoog gezet.. Gewoon een tikkeltje hoger. Doe zoiets ook over de gehele signature niet alleen op de background.<<< Volges mij bedoel je images>adjustment> Brightness en contrast. Bewerkt: 17 juli 2007 door -eend- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.