Jump to content

Gta 3 het nog waard om te kopen ?

PowerPats

Recommended Posts

Ik heb een vraag die ik wil stellen en dat is dit.

Na heel veel genoten te hebben van gta vice city en gta san andreas wil ik tog weer eens wat anders dus in de tijd dat gta iv nog uitkomt ben ik van plan gta 3 te gaan kopen maar ik vraag me af of het dat wel waard is want wordt ik niet teleurgestelt in de mindere mogelijkheden die het spel heeft ? Of is het spel niet te gedateert geworden ?

Ik vraag dit omdat ik graag gta 3 wil hebben maar bang ben dat het heel erg saai is vergeleken met zijn volgelingen. Dus is gta 3 nu nog een must-have game ? of moet ik het gewoon laten liggen ? ik zou graag wat suggesties/tips willen ^_^

Bewerkt: door powerpats
Delen op andere websites

Tsja.. ik acht de kans aardig klein, dat mensen een GTA op een GTA-fansite af zullen kraken. Maar ja, om dan toch even mijn mening te geven:

GTA III heeft inderdaad, zoals eigenlijk wel logisch is, minder mogelijkheden dan 'GTA: Vice City' en 'GTA: San Andreas'. Echter heeft GTA III gewoon, zoals alle andere GTA's van de GTA III era, een duidelijke en leuke verhaallijn.

Als je GTA III wilt kopen voor de verhaallijn, raad ik je dit spel aan. De verhaallijn is namelijk gewoon typisch GTA, en doet niks te min aan de verhaallijnen van de overige GTA's. Maar als je GTA III wilt kopen om van de overige GTA-aspecten te kunnen genieten, zoals mogelijkheden in de stad ontdekken, moorden etc, raad ik je dit spel af. Je zal hierbij namelijk niet veel vernieuwends aantreffen, aangezien je 'GTA: Vice City' en 'GTA: San Andreas' al gespeeld hebt. Dit zal dus snel gaan vervelen. Verder is het, net als alle andere GTA's, een prachtspel, hoor!

Meer informatie over dit spel, kun je op de GTA III-pagina van WikiGTA vinden, uiteraard.

Delen op andere websites

Ik heb een vraag die ik wil stellen en dat is dit.

Na heel veel genoten te hebben van gta vice city en gta san andreas wil ik tog weer eens wat anders dus in de tijd dat gta iv nog uitkomt ben ik van plan gta 3 te gaan kopen maar ik vraag me af of het dat wel waard is want wordt ik niet teleurgestelt in de mindere mogelijkheden die het spel heeft ? Of is het spel niet te gedateert geworden ?

Ik vraag dit omdat ik graag gta 3 wil hebben maar bang ben dat het heel erg saai is vergeleken met zijn volgelingen. Dus is gta 3 nu nog een must-have game ? of moet ik het gewoon laten liggen ? ik zou graag wat suggesties/tips willen ^_^

GTA III is nog steeds een goede titel, die je gewoon in huis moet hebben als je de overige delen ook vet vond. Eiggenlijk maakt dat je collectie compleet. Je had in Vice City nog een zonnig-sfeertje, in San Andreas een gangster-sfeer en in GTA III zal je vooral een maffia-sfeer hebben. Persoonlijk vind ik GTA III nog steeds leuk, het kan je namelijk erg lang boeien. Wat mij betreft moet je nooit naar de datum van een game kijken, deze is niet belangrijk. Het gaat immers om de gameplay zelf en deze is erg lekker in GTA III. Qua graphics ga je het verschil wel merken, maar dat zal voor mij geen reden zijn hem niet te kopen. Het is natuurlijk logisch dat je minder features hebt, vergeleken met de latere delen. Maar je krijgt er wel een hoop fun voor terug.

Delen op andere websites

GTA III is een mooie gta ik heb hem een tijdje gespeeld. Hij is uiteraard een mindere game dan GTA VC & SA maar zeker niet saaier. Je hebt een best leuke story line en de game is niet zo heel duur meer bij Dixons was hij nog maar €9,95 dus dat is niet zo heel duur. Als ik jou was zou ik hem kopen,ik wil hem zelf namelijk ook kopen omdat ik hem kwijt ben ik denk uitgeleend ofzoiets dergelijks ! :D

Delen op andere websites

Ik zou hem gewoon kopen. Het is een goed spel met een mooie storyline en hij heeft dan misschien minder functies als SA en Vice City maar hij is het zeker waard. Je zal er in ieder geval niet zo gauw klaar mee zijn! :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...