Jump to content

Screenshots en releasedatum van Battlefield 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Digital Illusions heeft vandaag de releasedatum van Battlefield 2 bekend gemaakt. Het derde deel in deze populaire shooterreeks zal niet zoals verwacht in februari, maar een maandje later, op 25 maart, verschijnen. Hiermee verschijnt het precies een jaar na zijn voorloper, Battlefield: Vietnam. Doordat Battlefield 2 echter door een compleet ander team wordt gemaakt, hetzelfde team als Battlefield 1942, heeft men genoeg tijd gehad om een groot aantal verbeteringen in de reeks door te voeren.

Zo biedt Battlefield 2 destructieve elementen in het landschap en een commander-mode, zodat vooral het spelen in georganiseerde clans meer diepgang zou moeten krijgen. De oorlogen uit de historie zijn vervangen door moderne oorlogsvoering met high-tech tanks, pijlsnelle vliegtuigen en erg accuraat en dodelijk wapentuig. Dit zou voor een aanzienlijk andere spelervaring moeten zorgen, maar zoals het er naar uit ziet, zeker niet voor een minder leuke. Ook de nieuwe screenshots illustreren dat.

Bekijk hier alle screenshots

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=11107

Bron Gamer.nl

Het lijkt mij zelf een zeer vette game worden. Ik vond battlefield altijd al goed.

Geplaatst:
Tsja.. Word zeker weer zo'n ''Best game of 2005'' titel ?-_-

ja so? wat is er erg aan als het een goed spel verdient het spel het toch <_<

ik ga hem wel kopen ik heb alle battlefields en het is een leuke spel en nu komt er tenminste een uit die in de moderne tijd afspeelt

• 1 maand later...
Geplaatst:

y0o0ow sheck de site van ea-games w8......ff mun kwijl opvege....... sheck de filmpjes echt uberuberc0o0ol dit word inderdaad het spel van 200....w8 spel van de eeuw

Geplaatst:
y0o0ow sheck de site van ea-games w8......ff mun kwijl opvege....... sheck de filmpjes echt uberuberc0o0ol dit word inderdaad het spel van 200....w8 spel van de eeuw

Zeggen we voortaan in het Nederlands ipv dat kinderachtige msn taaltje?

Geplaatst:

tsja en aangezien die ook al is uitgesteld

zoals elk spel

maar ja

hopen dat Sa niet word uitgesteld

want dan ontplof ik :angry:

• 5 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Als ik battlefield 2 speel kan ik bij solospel alleen meteenspelen doen en dat zijn er een verder stuk of 10 en verder kan ik niks singelplayer doen :( oohja ik heb hem niet officeel

Bewerkt: door sander
Geplaatst:

Ik was van plan om hem te kopen aangezien ik nog iets van 60 euro aan platenbonnen heb. :puh:

Maar na de demo te hebben gespeeld viel die me toch zwaar tegen. Ik wacht liever op de nieuwe Call Of Duty op de Pc. Dat belooft echt een topper te worden.

Deel 1 speel ik nu nog bijna iedere dag op internet. Daarvan vind ik singleplayer beter dan de multi maar toch hij schiet lekker weg.

Dus BF2 is niet echt een spel voor mij. :)

Geplaatst:

Ik heb het spel ik zal het even uitleggen hoe het spel is.

Het gaat nogal traag bij mij Maja.

Het intro movie zeker vet.Mijn hart begon al hard te kloppen na het intro movie zo vet.

Toen ging ik spelen ze schieten heel goed.Het mens valt mooier neer en Auto(barracks) gaan sneller kapot.

Als je ingame bent moet je is bedenken dat je Een echte soldaat bent. :)

Geplaatst:

Ja heb de game ook al gespeeld. (geen demo)

En het is hartstikke mooi, maar als ze schieten vind ik het niet echt mooi gemaakt.

Voor de rest moet je een goede computer hebben om hem goed af te laten spelen.

Maar ze mochten het wel iets mooier maken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...