Jump to content

fast and the furious - 2 fast and 2 furious - fast and the furious tokyo drift

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou maar eerst eens beginnen met een normale topic titel, info over de films en auto's.. En iig plaatjes van de auto's.

Geplaatst:

Ik ben het eens met LBG (Ik vind het nikx)

Ik ben het eens met DaddyPimp (Alles in je topictitel zetten, origineel)

Ik ben het eens met Politiehelikopter (???)

Geplaatst:
Ik vind het allemaal slechte films met een slechte verhaallijn en lelijke auto's.

Me eens. Ik vindt die auto's te overdreven. Ik hou nog wel van een potje Need for speed op een console.

Maar een film erover vindt ik overdreven, dat is gewoon niet leuk om naar te kijken.

Je moet een film hebben die alles heeft: actie, humor, liefde, en die andere dingen.

Geplaatst: (bewerkt)
kzal ik ma den eerste zegt den welke dat em etleukste vind den eerste zonder twijfel :tu:

Eh.................................WAT?

EDIT: Ah ik begin je zin een beetje te snappen :puh:

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Geplaatst:

oké oké ik zal een beschrijving maken!

in deze reeks draait alles om de zwaar getunede wagens! neon en knallende audioinstallaties, daar staat deze reeks voor! er wordt in de grote steden, dag en nacht, ook zeer veel geraced, tot dat de politie weer eens op komt dagen.

alles wat aan auto's illegaal is komt in deze reeks voor! voor deze film zijn er dik duizend getunede wagens gemaakt, en allemaal anders... de wagens worden natuurlijk omringd door de meiden!

zo, ook een paar plaatjes!

Ennuh... als je de filmreeks niets vind, reageer dan ook niet!

post-66460-1184760284_thumb.jpg

post-66460-1184760346_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik vind het vet!.De 2de was het vetst.De mooiste stad.Beste verhaallijn,en de coolste auto's.Was de beste ooit :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...