Jump to content

Terror Jaap blijkt acteur!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

goudenjaap.jpg

Jaap, het veelbesproken karakter uit De Gouden Kooi geeft ons vandaag een interessant inkijkje in zijn geest, en meldt tussen neus en lippen door ook nog even dat wat velen al vermoedden: zijn acties worden bedacht door een overijverige redactiemedewerker van Tien. Daarmee is Jaap dus niet zichzelf. Hij acteert. Aanleiding voor deze onthulling was een gebruikelijke vechtpartij die afgelopen weekend plaatsvond. Duwen, trekken, schelden, het miljonairsgedrag zoals we het onderhand gewend zijn. Jaap heeft een boete van 1000 euro gekregen voor deze actie, en als een scheldende Teringtubbie doet hij vandaag zijn beklag. Zo weten we nu wat onze anonieme briefschrijfster ook al dacht: Jaap heeft een complex. ''Ik heb geen toekomst en geen leven. Het enige wat ik heb, is m'n uniekheid door m'n overgewicht, m'n insteek, m'n apartheid'' dat. Juist. Need we say more? Jaap vervolgt: ''Ik loop mezelf te verlagen en te verkopen voor Talpa. (...) ''Jaap doe dit, Jaap doe dat.'' (...) En Jaap doet 't voor de fucking kijkcijfers. (...) ''Jaap werk mee aan dit complot, Jaap we hebben dit idee, dat doe jij wel.'' En Jaap doet het. Ook herhaalt hij doorlopend dat hij zijn contract nog eens wil bekijken, hetgeen waarschijnlijk betekent dat daar dingen in staan over zijn rol in het programma. Zo. Hebben we dat ook weer gehad. Marcel Verreck had dus toch gelijk.

Check hier het filmpje waarin Jaap bekend:

http://nl.youtube.com/watch?v=tXX-GPUcPYU&...s%2F%3Fp%3D1283

Bron: http://waarvanakte.eu

--

Wat vinden jullie hiervan? Ik vind 't eigenlijk oplichterij van Talpa, en raar dat hij een boete krijgt als hij het in opdracht van Talpa zelf deed..

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Belachelijk dus Jaap maakt het leven zuur van die miljonairs zodat ze weggaan en tien geen geld en huis hoeft te geven zit het zo ??? dan vindt ik het ontzettend laag van tien :ch:

Het waren toch allemaal onbekende mensen die mee moesten doen? :duh: Ik vind het zowiezo al een dom programma. Dat verhaal van die buitenlandse vrouw is ook echt absurt :S Je gaat toch niet je kinderen laten zitten voor geld. Wat ben je dan voor moeder :kots: Ik volg dit programma dus niet. Maar ik vindt dat tien hier losgeld moet voor betalen!

Bewerkt: door Bigstijn

Jaap is wel grappig als ik De Goudenkooi kijk vind ik hem de grappigste. Maar ik vind het wel erg naai wat Tien hem naait ze moeten hem minimaal een enorm losgeld betalen ! Dit vindt ik geen fatsoen voor Nederlandse TV. Tien voor de rechter slepen en ze een flinke boete geven en dat geld aan Jaap geven ! Jaap in de maling nemen hoe durven ze ! :D

Deze boete slaat nergens op voor Jaap.En ik vind het zeer jammer dat het Jaap is ik vond hem zo grappig ! :)

Bewerkt: door Wijst
Geplaatst:
Het waren toch allemaal onbekende mensen die mee moesten doen? :duh: Ik vind het zowiezo al een dom programma. Dat verhaal van die buitenlandse vrouw is ook echt absurt :S Je gaat toch niet je kinderen laten zitten voor geld. Wat ben je dan voor moeder :kots:

Niet elke acteur is bekend he...

Geplaatst:

dit is dan weer een voorbeeld van geld maakt NIET gelukkig...

echt een slechte zaak...

maar wie kijkt er nouw naar talpa man ;)

Geplaatst:
Haha heeft Jaapje hiervoor door zijn eigen kots liggen rollen? Voor 1000 Euro boete?

Nee. Hij is door kots gerold omdat hij de medebewoners wou stangen. Aan die boete heeft ie zelf meegewerkt. Het zou beter zijn geweest als bekend was of in het contract staat dat boetes geen vat hebben op Jaap.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...