cesar vialpando Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 is die guide handig en staat er veel interessants in ik heb het spel nog niet helemaal uitgespeeld maar zou misschien de guide kopen wat staat er allemaal in de guide enzo meld het mij B) B) B) :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Volgens mij alle maps ? En auto's Missie uitleg Kweenie hoor maar denk dat dit er allemaal zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Het is wel allemaal in het engels... Maar wel mooie artwork etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cesar vialpando Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 huh engels ik las op de site van gtagames.nl bij de reclame en er stond nederlandse uitleg bij het is toch wel een nederlandse guide zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 huh engels ik las op de site van gtagames.nl bij de reclame en er stond nederlandse uitleg bij het is toch wel een nederlandse guide zeker Ik heb gehoord dat de Nederlandse NIET uitkomt. ik zelf heb de Engelse, wat er in staat? Alles. Behalve de Easter-eggs. Hij is echt heel handig, vooral als je bepaalde dingen nog moet doen. Dan zoek je het ff op en je hebt de uitleg enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Let wel, als je hem alleen voor de tags, fotoops, horseshoes en oysters koopt zou ik hem niet halen, de foto ops staan helemaal fout, van de tags heb ik geen idee of ze juist staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Let wel, als je hem alleen voor de tags, fotoops, horseshoes en oysters koopt zou ik hem niet halen, de foto ops staan helemaal fout, van de tags heb ik geen idee of ze juist staan. De fotoops had ik al, voor dat ik hem kreeg. (dus dat weet ik niet) De Oysters heb ik vandaag gehaald, die staan er goed in. De Horseshoes heb ik er al 1 ondekt die fout erin staat. tags heb ik nog niet naar gekeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snake-eyed Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ik twijfel... m'n broer zei da ik die maar eens moest downloade mare ik vind geen goeie. Ik heb er wel een paar met de missie uitleg maar enkel voor los santos en countryside Mjah... kerstmis hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.