Aislin. Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ben nu voor de 2e keer san andreas aan het spelen, ik had het spel al eens uitgespeeld.. Nu zit ik elke keer bij deze missie vast (letterlijk vast) Nadat je het huis in brand hebt gestoken en Denise hebt gered moet je haar naar huis brengen.. Wel als ik in dat rode vlakje rij, stapt Denise uit en kan ikzelf niets meer doen.. Alles rondom mij (mensen, auto's, verkeerslichten) beweegt nog, maar ik kan niet meer bewegen met mijn ventje.. Kan iemand mij helpen, of weet iemand het probleem? Dankje.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ben nu voor de 2e keer san andreas aan het spelen, ik had het spel al eens uitgespeeld..Nu zit ik elke keer bij deze missie vast (letterlijk vast) Nadat je het huis in brand hebt gestoken en Denise hebt gered moet je haar naar huis brengen.. Wel als ik in dat rode vlakje rij, stapt Denise uit en kan ikzelf niets meer doen.. Alles rondom mij (mensen, auto's, verkeerslichten) beweegt nog, maar ik kan niet meer bewegen met mijn ventje.. Kan iemand mij helpen, of weet iemand het probleem? Dankje.. Dit is volgens mij een bekende bug/glitch. Je kunt proberen gedurende een een kwartier te wachten. Misschien heb je het geluk dat Denise dan wel haar huis weer ingaat. Er was tevens een optie om Deniste mee uit uiten te nemen. Dat zou je dus kunnen proberen. Stap met haar in een auto en ga bijvoorbeeld naar de Burger Shot. Neem haar daarna weer mee naar huis. Ik garandeer je niet dat het werkt, want ik heb het nog nooit uitgeprobeerd. Ik adviseer je anders om een savegame te downloaden waar de missie al is gedaan. Voor V2 kan dat hier, voor V1 kan dat hier. Reageren
Aislin. Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 oké dankjewel voor het advies, zal ik proberen! Dat downloaden is voor de pc? want ikzelf speel op xbox 360 Ik zal je andere raad, van iets te gaan eten of kwartiertje wachten alvast opvolgen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Wat ik hierboven van je heb begrepen is dat je inclusief voertuig in de marker rijdt. Probeer het eens om vlak ervoor uit te stappen en met haar lopend de marker in te gaan. succes Reageren
Aislin. Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Oke, zal ik eens gaan proberen! Alleszins bedankt Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 oké dankjewel voor het advies, zal ik proberen!Dat downloaden is voor de pc? want ikzelf speel op xbox 360 Ik zal je andere raad, van iets te gaan eten of kwartiertje wachten alvast opvolgen. dat had ik ook gedaan en dat werkte Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ik heb het zelfde probleem en daardoor kan ik niet verder gaan met de missies. als ik voor de marker met haar uitstap loopt ze nog altijds weg het is om zot te worden en bij mij is het al de 15de keer da ik het probeer Reageren
.Corneria. Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ben nu voor de 2e keer san andreas aan het spelen, ik had het spel al eens uitgespeeld.. Nu zit ik elke keer bij deze missie vast (letterlijk vast) Nadat je het huis in brand hebt gestoken en Denise hebt gered moet je haar naar huis brengen.. Wel als ik in dat rode vlakje rij, stapt Denise uit en kan ikzelf niets meer doen.. Alles rondom mij (mensen, auto's, verkeerslichten) beweegt nog, maar ik kan niet meer bewegen met mijn ventje.. Kan iemand mij helpen, of weet iemand het probleem? Dankje.. ik had da ook voor en dan heb ik de CD afgekuist Reageren
Mr.sjakes Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Dan moet je toch volgens mij het spel opnieuw doen ? Je bent dan niet erg ver bij burning desire . Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 bij wrong side of the tracks had ik een soortgelijk probleem, als ik met de sanchez in de rode marker reed liep het spel vast, wat ik toen deed was een stuk voor de marker uitstappen en in een ander voertuig gaan zitten, misschien helpt het bij deze missie ook! En wat je zei dat denise dan wegloopt, als je dan instapt komt ze waarschijnlijk weer teruglopen! succes Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Het is niet nodig om nu nog hulp te bieden, het probleem is van enkele weken en maanden geleden. Zolang er zich geen nieuw probleem voordoet kan dit topic verder met rust gelaten worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.