Jump to content

Burning Desire

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben nu voor de 2e keer san andreas aan het spelen, ik had het spel al eens uitgespeeld..

Nu zit ik elke keer bij deze missie vast (letterlijk vast)

Nadat je het huis in brand hebt gestoken en Denise hebt gered moet je haar naar huis brengen..

Wel als ik in dat rode vlakje rij, stapt Denise uit en kan ikzelf niets meer doen.. :ch:

Alles rondom mij (mensen, auto's, verkeerslichten) beweegt nog, maar ik kan niet meer bewegen met mijn ventje..

Kan iemand mij helpen, of weet iemand het probleem?

Dankje..

Geplaatst:
Ben nu voor de 2e keer san andreas aan het spelen, ik had het spel al eens uitgespeeld..

Nadat je het huis in brand hebt gestoken en Denise hebt gered moet je haar naar huis brengen..

Wel als ik in dat rode vlakje rij, stapt Denise uit en kan ikzelf niets meer doen.. :ch:

Alles rondom mij (mensen, auto's, verkeerslichten) beweegt nog, maar ik kan niet meer bewegen met mijn ventje..

Dankje..

Dit is volgens mij een bekende bug/glitch. Je kunt proberen gedurende een een kwartier te wachten. Misschien heb je het geluk dat Denise dan wel haar huis weer ingaat. Er was tevens een optie om Deniste mee uit uiten te nemen. Dat zou je dus kunnen proberen. Stap met haar in een auto en ga bijvoorbeeld naar de Burger Shot. Neem haar daarna weer mee naar huis. Ik garandeer je niet dat het werkt, want ik heb het nog nooit uitgeprobeerd. Ik adviseer je anders om een savegame te downloaden waar de missie al is gedaan. Voor V2 kan dat hier, voor V1 kan dat hier.

Geplaatst:

oké dankjewel voor het advies, zal ik proberen!

Dat downloaden is voor de pc?

want ikzelf speel op xbox 360 ;)

Ik zal je andere raad, van iets te gaan eten of kwartiertje wachten alvast opvolgen.

Geplaatst:

Wat ik hierboven van je heb begrepen is dat je inclusief voertuig in de marker rijdt. Probeer het eens om vlak ervoor uit te stappen en met haar lopend de marker in te gaan. succes

Geplaatst:
oké dankjewel voor het advies, zal ik proberen!

Dat downloaden is voor de pc?

want ikzelf speel op xbox 360 ;)

Ik zal je andere raad, van iets te gaan eten of kwartiertje wachten alvast opvolgen.

dat had ik ook gedaan en dat werkte

• 1 year later...
Geplaatst:

ik heb het zelfde probleem en daardoor kan ik niet verder gaan met de missies.

als ik voor de marker met haar uitstap loopt ze nog altijds weg :duh:

het is om zot te worden en bij mij is het al de 15de keer da ik het probeer :ch:

Geplaatst:

Dankje..

ik had da ook voor en dan heb ik de CD afgekuist

• 2 weken later...
Geplaatst:

bij wrong side of the tracks had ik een soortgelijk probleem, als ik met de sanchez in de rode marker reed liep het spel vast, wat ik toen deed was een stuk voor de marker uitstappen en in een ander voertuig gaan zitten, misschien helpt het bij deze missie ook! En wat je zei dat denise dan wegloopt, als je dan instapt komt ze waarschijnlijk weer teruglopen!

succes :Y

Geplaatst:

Het is niet nodig om nu nog hulp te bieden, het probleem is van enkele weken en maanden geleden. Zolang er zich geen nieuw probleem voordoet kan dit topic verder met rust gelaten worden. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...