JeremyGFX Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik vind dit echt een super sig van je de BG staat mooi bij de render mooie effecten de Brushes gaan mooi mee met de flow. je hebt ook een licht punt gemaakt boven zijn hoofd die staat er goed bij tekst is mooi een 9/10 I want more Reageren
GFXMaster Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik vind dit echt een super sig van je de BG staat mooi bij de render mooie effecten de Brushes gaan mooi mee met de flow. je hebt ook een licht punt gemaakt boven zijn hoofd die staat er goed bij tekst is mooi een 9/10 I want more Dankje, ik wil ook meer, maar dan Ratez, hupakeeeeeeeeee Reageren
Ferre Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ziet er wel goed uit. Je hebt mooie effecten gebruikt en de kleuren passen goed bij elkaar. Het is een mooi geheel. De belichting (een soft brush dinggeval) is wel wat minder, de belichting mocht wel wat beter. De tekst die je nu hebt voegt verder niets speciaals toe. Wat vaak een mooi effect geeft is het gebruik maken van Clipping Masks. Typ een tekst in hoofdletters en plaats hem bijvoorbeeld linksonderin, klik daarna even de tekstlayer uit (klik op dat oog) en doe Image>Apply Image en doe Ctrl+Alt+G. Nu zie je een pijltje. Klik weer op het oog zodat de tekst layer weer te zien is en verplaats ene beetje de layer boven de tekst layers. Dan zie je dus je sig in de vorm van je tekst. 84% - Je beste sig. Tekst en belichting zou ik zelf wel anders hebben gedaan, maar het is een goede sig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.