Jump to content

dates/girlfriends

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje betreffende de vriendinnetjes van Carl.......

Ik heb na lang zoeken op internet gevonden waar ik ze zou kunnen vinden (bij driving-school in San Fierro, Bij een country Club in San Fierro, In BleuBerry bij Ammu-Nation en bij een Politie-Department in de Country-site.

Die Laatste bij Police-Department (Barbara) kwam ik zo tegen, en bij de Ammu-Nation heb ik haar al zien staan, wist toen alleen niet dat het een Date was.

Maar... die bij Country Club en Driving School, kom ik maar niet tegen... Ook niet als ik de tijden volg waarop ze er zouden zijn, die ik gevonden heb op internet....

Heeft iemand nog een suggestie voor mij hoe ik ze dan wel tegen kom/ vind????????

Alvast heel erg bedankt!!!

Groetjes!!!!

Geplaatst:

Welkom op hét GTAforum Wendie :cya:

Ik weet niet waar je hebt gezocht en gekeken op het net, maar hier op wikigta is een handige kaart met de vindplaatsen van de vriendinnen, >klik<.

Op een >andere pagina< staan de tijden vermeld wanneer ze thuis zijn om ze mee uit te nemen, dit staat los van de ontmoetingsplaats. Op de PS2 heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze er niet waren op de ontmoetingsplek. Als ze er niet is raad ik je aan om een blokje om te gaan of anders om even te saven en dan nog eens te gaan kijken. Als ze nog niet je vriendin is moet ze er uiteindelijk wel te vinden zijn. Zodra een dame eenmaal je vriendin is zal je ze niet meer op die eerste ontmoetingsplek tegen komen maar alleen nog bij hun woning.

Veel plezier en succes :sigaar:

Geplaatst:

Om nog een stukje toe te voegen op _KoE_Mzungu hierboven, wil ik nog even zeggen dat Michelle altijd ín de Driving School is, en niet buiten voor de deur zoals bij Helena en Barbara. Ook Katie zul je niet voor de Country Club vinden, maar ergens op het veld tegenover de Burger Shot die bij de San Fierro Gym staat. Op dat hoekje zul je Katie Zahn vinden.

Verder zullen ze altijd op de plaats staan waar je ze voor het eerst ontmoet, of ik heb tenminste nog nooit meegemaakt dat ze er niet waren. Je kunt per vriendin maar één keer per dag daten, en op bepaalde tijdstippen thuis zijn. Voor de betreffende tijden wijs ik je door naar de link die _KoE_Mzungu je heeft gegeven.

Enne... Welkom op het forum, Wendie! :tu:

Geplaatst:
  Donwell zei:
Om nog een stukje toe te voegen op _KoE_Mzungu hierboven, wil ik nog even zeggen dat Michelle altijd ín de Driving School is, en niet buiten voor de deur zoals bij Helena en Barbara. Ook Katie zul je niet voor de Country Club vinden, maar ergens op het veld tegenover de Burger Shot die bij de San Fierro Gym staat. Op dat hoekje zul je Katie Zahn vinden.

Verder zullen ze altijd op de plaats staan waar je ze voor het eerst ontmoet, of ik heb tenminste nog nooit meegemaakt dat ze er niet waren. Je kunt per vriendin maar één keer per dag daten, en op bepaalde tijdstippen thuis zijn. Voor de betreffende tijden wijs ik je door naar de link die _KoE_Mzungu je heeft gegeven.

Enne... Welkom op het forum, Wendie! :tu:

Dank je voor de info!

Ik heb ze ook al gevonden maar heb nu een ander probleempje:

Heb Katie, Barbara en Michelle rond de 30/40 % en nu zijn ze steeds alle drie niet thuis binnen de tijden waarin ze beschikbaar zouden moeten zijn.... niemand is meer thuis, op welk tijdstip dan ook, terwijl CArl aan alle eisen die ze stellen, voldoet.....

Hoe kan dat dan????

Groetjes, Wendie

Geplaatst:

De eisen die de dames aan CJ stellen zijn voornamelijk van belang bij de eerste ontmoeting, de eisen zijn zowiezo niet meer van belang zodra je alle oysters hebt gevonden. Daarnaast kan je een dame maar 1x per etmaal daten, Katie en Michelle (beide in SF) zou je op die manier goed kunnen afwisselen, hun tijden sluiten mooi op elkaar aan. Waarom ze niet thuis zijn op de juiste tijden weet ik niet, misschien een bug of glitch? Probeer het spel anders te saven en opnieuw te laden. Op het moment van schrijven ben ik ook bezig om alle dames op 100% te krijgen, heb hier nooit eerder problemen mee gehad, op de PS2.

Succes :sigaar:

Geplaatst:
  _KoE_Mzungu zei:
De eisen die de dames aan CJ stellen zijn voornamelijk van belang bij de eerste ontmoeting, de eisen zijn zowiezo niet meer van belang zodra je alle oysters hebt gevonden. Daarnaast kan je een dame maar 1x per etmaal daten, Katie en Michelle (beide in SF) zou je op die manier goed kunnen afwisselen, hun tijden sluiten mooi op elkaar aan. Waarom ze niet thuis zijn op de juiste tijden weet ik niet, misschien een bug of glitch? Probeer het spel anders te saven en opnieuw te laden. Op het moment van schrijven ben ik ook bezig om alle dames op 100% te krijgen, heb hier nooit eerder problemen mee gehad, op de PS2.

Succes :sigaar:

dat afwisselen heb ik al eerder gedaan en is een tijd goed gegaan maar ben nu al dagen (dagen in het spel dan....niet werkelijke tijd haha) aan het proberen om het 'uur' of ze thuis zijn, en dat is dus steeds niet zo... misschien doordat ik de muscle-cheat heb aanstaan??!!!

Tevens ging ik steeds tussen daten door (toen dat nog goed ging) even naar de gym om toch het vet rond de 50 te houden maar als ik de gym nu inga, dan krijg ik meteen de de melding dat ik genoeg heb gedaan voor vandaag! En dat terwijl ik nog niet eens wat gedaan heb en er al 'dagen' niet meer geweest ben!!!

Dus alles bij elkaar lijkt het er sterk op dat me spel ergens op blijft hangen!!!

(ook saven tussendoor helpt niet!!!)

Heel erg bedankt voor het meedenken trouwens en jij ook veel succes!!!!

Groetjes, Wen

Geplaatst:
  Wendie zei:
  _KoE_Mzungu zei:
...

...

Tevens ging ik steeds tussen daten door (toen dat nog goed ging) even naar de gym om toch het vet rond de 50 te houden maar als ik de gym nu inga, dan krijg ik meteen de de melding dat ik genoeg heb gedaan voor vandaag! En dat terwijl ik nog niet eens wat gedaan heb en er al 'dagen' niet meer geweest ben!!!

Dus alles bij elkaar lijkt het er sterk op dat me spel ergens op blijft hangen!!!

Groetjes, Wen

Met dat vriendinnen probleem ben ik niet erg bekend, maar het zou best kunnen door die cheats. Wat die gym betreft; ik had daar ooit ook eens last van, steeds ging ik naar de LV gym, waar hij het steeds niet deed. In Los Santos en San Fierro deed hij het echter wel. Probeer dit eens. Lukt dit niet, zijn er nog twee andere oplossingen. Save 10 maal achter elkaar je game op, en probeer het uit. Voor de volgende moet je wat geld hebben; neem een geheel ander uiterlijk aan. Dus een ander kapsel, evt. een nieuw hoed. Nieuwe kleding, eventuele nieuwe tattoo's.

Op één van deze manieren moet hij het doen. Succes!

Geplaatst:

Ik heb nog een vraagje over de vriendinnetjes:

Als je met een vriendin van je date dan vragen ze van af dat je aan een bepaalde procent zit of je wat 'koffie' bij hen wil komen drinken. Als je dit aanvaard, ga je dan meer procent+ hebben, dan als je het weigert?

Geplaatst:

Als je 'koffie gaat drinken', komt er inderdaad meer % bij. Ga je zonder 'koffie', krijg je maar 5%. Als je wel naar binnen gaat, zul je er 10% bij krijgen. Als je alle Oysters verzamelt zul je meteen naar binnen kunnen, zonder een bepaald procent aantal te krijgen. Als je een cadeautje geeft én je gaat naar binnen, krijg je ook nog meer procenten. Zo kun je vrij snel je vriendinnen 100% daten.

Geplaatst:
  Donwell zei:
  Wendie zei:
  _KoE_Mzungu zei:
...

...

Groetjes, Wen

Met dat vriendinnen probleem ben ik niet erg bekend, maar het zou best kunnen door die cheats. Wat die gym betreft; ik had daar ooit ook eens last van, steeds ging ik naar de LV gym, waar hij het steeds niet deed. In Los Santos en San Fierro deed hij het echter wel. Probeer dit eens. Lukt dit niet, zijn er nog twee andere oplossingen. Save 10 maal achter elkaar je game op, en probeer het uit. Voor de volgende moet je wat geld hebben; neem een geheel ander uiterlijk aan. Dus een ander kapsel, evt. een nieuw hoed. Nieuwe kleding, eventuele nieuwe tattoo's.

Op één van deze manieren moet hij het doen. Succes!

Super! Heel erg bedankt! Dan ga ik dat eens proberen!

Heb ondertussen ook al alle horsesshoes, snapshots en oysters en dat van die oysters werkt prima! Kwam bij Helena en na altijd veel geklaag over mijn muscles, wilde ze nu wel meteen!!!!

De rest is nog steeds niet thuis! Haha Carl heeft z'n charmes verloren schijnbaar!!! hihihi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...