Rivel Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Hallo! IK heb sinds kort in mijn kast Age Of Empires 1 teruggevonden, maar hoe moet ik hiermee online? Welke knoppen enzo moet ik pkakken? En zit er veel volk op? Zou iemand dit stap voor stap willen uitleggen? Ik heb een draadloze neterwerk. Dankje alvast! Rivel Reageren
alliedtroper Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Echt niemand? hallo. ik heb zelf jaren lang aoe1 en 2 gespeeld. ze zijn beiden sinds een paar jaar uitgestorven er speelt nu in topdagen zo een 100 man op 1 en 200 op 2 ( conquerors ) dat komt omdat vroeger het spel online uitgebaat werd door msn gaming zone maar sinds een jaar of 2 is dat nu van ehm ... ohja weet het weer van gamespy arcade je zal dus eerst een heleboel dingen moeten downloaden maar als je toch nog wilt spelen ga naar www.gamespyarcade.com dat was het Reageren
Dastard Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Online op AOE 1 zal niets te bieden hebben.Het spel's zijn online functie is wel goed,maar er zit NIEMAND meer op AOE 1 online hoor .Voor online te spelen moet je niets downloaden,je kun dat gewoon direct doen,ik heb het spel zelf. D. Reageren
Rivel Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Online op AOE 1 zal niets te bieden hebben.Het spel's zijn online functie is wel goed,maar er zit NIEMAND meer op AOE 1 online hoor .Voor online te spelen moet je niets downloaden,je kun dat gewoon direct doen,ik heb het spel zelf.D. Wil je dan niet eens tegen me spelen? Reageren
Rivel Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik heb de Arcade GameSpy Dinges gedownlaod, ik zet erop met eend alles lukt ik zit nu in een room maar hoe ga ik ingame? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik heb de Arcade GameSpy Dinges gedownlaod, ik zet erop met eend alles lukt ik zit nu in een room maar hoe ga ik ingame? Wat ik me nog kan herinnen van Gamespy is dat je één iemand hebt die uiteindelijk bepaald wanneer er gestart gaat worden. Diegene is meestal ook de beginner van die room. Volgens mij heb je ergens een optie 'Ready' om op te klikken, om zo te laten zien dat je klaar bent voor spelen. Als iedereen 'ready' is, kan de eigenaar van de room het spel starten. Zo steekt dat wat in elkaar, dus het is voor jou meestal even wachten op de rest. Wil je graag zelf controle over deze opties hebben, dan kun je natuurlijk een eigen room beginnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.