Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe moet ik dat doen dan? Met de mod is niks mis, maar ik kan hem niet met sami installeren en anders zou ik niet weten hoe ik die mod in het spel kan krijgen

Geplaatst:

daarvoor hebben de makers "read-me" gemaakt

"Read me" is engels voor "Lees me"

dus altijd "read-me" lezen voordat jij gaat installeren

en SAMI is nooit te vertrouwen voor me, ik doe liever allemaal handmatig, is veeel betrouwbaarder

Geplaatst:
Geplaatst: (bewerkt)

Je moet gewoon de IMGtool tut van de IMGtool 2.0 volgen na een paar keer een mod met de IMGtool te hebben geinstaleerd weet je vanbuiten hoe het moet en ben je soms sneller klaar als met SAMI ik gbruikte eerst SAMI ook tot ik de fouten ontdekten dus volg mijn raad maar :Y

Greetz

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst:

Og nog beter, gebruik Spark.

Die is net als IMG-tool maar dan vele malen beter en sneller.

En SAMI is trouwens alleen uitsluitend voor auto's maar is niet betrouwbaar.

Geplaatst:

ik heb vandaag dit filmje gezien en daar kon je limo in zien is dat een mod ofzo want hij gebruikt een cheat.

als het een cheat is welke dan

ik wou dit even vragen want ik vind het onozel om hier een topic over te maken.

ps.sory dat ik oftopic ging

Geplaatst:

het is een mod van JVT (JVT is de maker van die limousine)

en over de cheat omdat er die Hummer H2 limousine de "stretch" dus de limousine van GTA SA vervangt en dan heeft hij gewoon de cheat van GTA SA stretch gebruikt om de limousine terug te spawnen

tis mod van JVT en de cheat omdat de limousine vervangd is met dit jeep limousine vandaar dat er nieuwe auto te zien is terwijl jij cheat gebruikt

Geplaatst:
ik heb vandaag dit filmje gezien en daar kon je limo in zien is dat een mod ofzo want hij gebruikt een cheat.

als het een cheat is welke dan

ik wou dit even vragen want ik vind het onozel om hier een topic over te maken.

ps.sory dat ik oftopic ging

Wat toevallig ik heb precies dezelfde limo. Alleen is deze in het filmpje de limo-hummer, een mod. De originele limo, zoals ie vanaf het begin in het spel staat kan je krijgen met de code: krijebr of celebritystatus :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...