stefan321 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik heb sa op de ps2 ik heb alle missies gedaan en nog steeds niet uitgespeelt zegt de ps2 is dit een rot bug of ligt het aan de ps2? Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) Alleen de missies zijn niet genoeg Stefan, er zijn ook nog voertuigmissies(Vigilante, Paramedic, Fire Fighter, Taxi Driver, Pimping, Freight, Burglary, Trucking), collectables(Horseshoes, Oysters, Spray Tags, Photo Opportunities), Schools (Driving-, Boat-, Flying en Bike School), de Gang Territories, Import/Export... Voor de 100% zou ik deze hele lijst doornemen, daar staat écht alles. Verder nog iets wat veel mensen vergeten; de Zero, Wang Cars en Height Missions zijn ook voor de 100%, maar zijn echter níet voor de Storyline nodig . Bewerkt: 18 juli 2007 door VWO-er Reageren
stefan321 Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Alleen de missies zijn niet genoeg Stefan, er zijn ook nog voertuigmissies(Vigilante, Paramedic, Fire Fighter, Taxi Driver, Pimping, Freight, Burglary, Trucking), collectables(Horseshoes, Oysters, Spray Tags, Photo Opportunities), Schools (Driving-, Boat-, Flying en Bike School), de Gang Territories, Import/Export... Voor de 100% zou ik deze hele lijst doornemen, daar staat écht alles. Verder nog iets wat veel mensen vergeten; de Zero, Wang Cars en Height Missions zijn ook voor de 100%, maar zijn echter níet voor de Storyline nodig . de zero missies heb ik allemaal gehad maar firefight en dat helle lijsie met bonus missie niet moet dat dan? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Alleen de missies zijn niet genoeg Stefan, er zijn ook nog voertuigmissies(Vigilante, Paramedic, Fire Fighter, Taxi Driver, Pimping, Freight, Burglary, Trucking), collectables(Horseshoes, Oysters, Spray Tags, Photo Opportunities), Schools (Driving-, Boat-, Flying en Bike School), de Gang Territories, Import/Export... Voor de 100% zou ik deze hele lijst doornemen, daar staat écht alles. Verder nog iets wat veel mensen vergeten; de Zero, Wang Cars en Height Missions zijn ook voor de 100%, maar zijn echter níet voor de Storyline nodig . de zero missies heb ik allemaal gehad maar firefight en dat helle lijsie met bonus missie niet moet dat dan? Ja anders is het spel nog niet uitgespeeld. -Storyline. (Vigilante missie's)- Paramedic, Fire Fighter, Taxi Driver, Pimping, Freight, Burglary, Trucking. (Collectables)- Horseshoes, Oysters, Spray Tags, Photo-Opportunities. (Schools)-Driving, Boat, Flying, en Bike School. -de Gang Territories -import/export Dit zijn een paar van die missie's Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ja, het lijkt misschien allemaal moeilijk en dat het snel verveeld maar dat is niet zo, je krijgt er immers een heleboel leuke beloningen voor, dat variëert van wapens tot meer health en van..njah, laat maar . Als je meer info nodig hebt kun je natuurlijk op WikiGTA kijken, daar staat over de collectables en de submissies een boel info. Als je GTA San Andreas op de PC hebt en je weet niet meer wat je nu allemaal hebt gesprayed en wat je hebt verzameld, kun je SAMA gebruiken, dit is simpel te installeren en werkt vrij simpel. de exacte link heb ik even niet tot mijn beschikking maar als ik hem heb zal ik dit bericht zo snel mogelijk editten. Verder kan je als je GTA San Andreas op de PC hebt een savegame aanvraag doen, dan zal een ander missies voor jou gaan doen die jou niet lukken. Je moet dan even in dit forum een topic aanmaken. Vermeld je versie er wel even bij, dat kan je zien rechtsonder in je beginscherm. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ik denk dat we iets zijn vergeten volgens mij VWO-er De vriendinnen staan die erbij? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Vriendinnen zijn niet benodigd voor de 100% Ik weet ook niet waarom maar ze zijn gewoon niet nodig Reageren
PIERRO P Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Vergeet de nieuwe moves bij de gyms niet. Deze tellen namelijk ook voor de 100%. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) Voordat iedereen gaat opnoemen wat wél en niet nodig is voor de 100% verwijs ik toch even naar de eerste post van VWO-er met daarin de link naar de 100% Checklist. Op die 100% Checklist staat alles wat je dus nodig hebt voor de 100%, alles wat er niet op staat heb je dus ook niet nodig. Veel plezier en succes met het behalen v/d 100% PS: Sommige vinden het raar dat de vriendinnen niet bij de 100% horen, maar ik hoor nooit iemand 'zeuren' over het feit dat de Burglary er niet bij hoort. Bewerkt: 18 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) en dat inbreken Edit: koE was me voor Bewerkt: 18 juli 2007 door fiegel5 Reageren
stefan321 Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ok het hele lijstje is opgenoemt nu ben ik wel ff bezig denk ik? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.