kevinfire19 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 als je een vriendin 15% heb gehaald bij katie zahn bijvoorbeeld kan je je wapens niet verliezen als je dood gaat maar als je met je relatie dan weer op 0% komt of als je ze dood maakt blijft dit effect dan wel? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Zoals je in >deze post< kan lezen is dit een blijvend effect voor de PS2, zelfs voor een nieuw spel! Ik dacht niet dat dit ook geldt voor de PC. Als het voor de PC niet zo is dan gaat het effect weg zodra ze niet meer je vriendin is. Dit geldt dan voor alle vriendinnen met al hun bonussen, ook op de PS2 heb je niet meer de sleutels van hun auto zodra de relatie onder de benodigde %-en komt. De enige bonus die altijd blijft is het speciale pak wat je bij de meeste vriendinnen krijgt bij 100%. Succes Reageren
kevinfire19 Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ah das jmmr want ik heb geen tijd om alle 6 vriendinnen te bezoeken en elke keer te daten want ik wel die effecten houden en hun auto,s Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) Het percentage van een vriendin gaat alleen omlaag als je je een tijdje bevindt in het gebied waar ze wonen / het gebied waar jij voor hun telefonisch bereikbaar bent. Als je in Los Santos blijft wil Denise nog steeds met je uit en zal ze je ook af en toe bellen om uit te gaan. Ga je niet met haar uit nádat je door haar bent gebeld dan verlies je 6%, als je haar telefoontje hebt gemist omdat je aan het schieten was of omdat je in/op een voertuig zit dan verlies je 2%. Buiten Los Santos heb je van Denise geen 'last' meer. Elke vriendin heeft zo 'haar gebied' waarbinnen jij voor haar bereikbaar bent en dus %-en kan verliezen. Hieronder de gebieden en de dames die je in dat gebied kunnen bereiken nadat ze jou vriendin is geworden.Los Santos - Denise Robinson Badlands & The Desert - Helena Wankstein & Barbara Schternvart San Fierro - Michelle Cannes & Katie Zahn Las Venturas - Millie Perkins Bewerkt: 18 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
L Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 voor de auto's hoef je het denk ik niet te doen. Die zijn overal in het spel te vinden en een aantal is met codes beschikbaar Reageren
PIERRO P Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) Bahalve de Monster van Michelle. Deze heeft een speciale paintjob. Als je er een met een cheat spawnt heeft deze een hele andere paintjob dan die van Michelle. Bewerkt: 18 juli 2007 door PIERRO P Reageren
L Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Bahalve de Monster van Michelle. Deze heeft een speciale paintjob. Als je er een met een cheat spawnt heeft deze een hele andere paintjob dan die van Michelle. Ja maar dat is dan ook het enige..de Monster is trouwens ook nog op verschillende plaatsen te vinden, misschien dat ie er dan wel hetzelfde uitziet, maar dat denk ik haast niet, toch wim? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 De Crazy Trainer is de meest geschikte manier om auto's te krijgen. Ook kun je de Monstertruck met de speciale paintjob krijgen. De Trainer is te downloaden. >>KLIK<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.