Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Goeed gevonden. :tu:

Wist ik nog niet. :N

Nee dat wist nog niemand, snap ook niet hoe ik er opeens op ben gekomen, maar vind het wel cool bedacht :tu:

Geplaatst:

laat ik dat eens proberen maar met cheats heb je ook gen last van dat vuur. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Dat klopt, met de cheat baguvix, maar sommige mensen willen liever hun spel 'schoon' houden :tu:

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:

Een paar maand geleden ontdekte ik ook iets, misschien was het al bekend maar dat weet ik niet. Nou het gaat zo, wanneer je in de brand staat kun je met een sniper schieten zonder intezoomen. Je schiet dus eigenlijk zonder te richten. Van dichtbij kun je nog wel wat raken, maar van ver af is het eigenlijk onmogelijk. Het is alleen wel lol :D

Geplaatst: (bewerkt)

Wist ik nog niet. Wat leuk :) Als je in de fik staat, en je loopt een gebouw binnen sta je daarna ook niet meer in de fik. Als je per ongeluk een satchel charge op jezelf gegooid hebt, loop dan even een gebouw in en uit. Of als je in multi player op de ps2/ Xbox elkaar met satchel charges hebt begooid, moet je zoenen :puh: Ja zo heb je voor alles wel een oplossing ^_^

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...