Kinzorro Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Hey guys, Een vriend van me heeft een probleem met de game: Lord of the rings online. Als hij uitlogt verschijnt er een probleem genaamd: ''Windows Vista game error 11 - Can't open data files. Check that they excist and that you have permission to write them. The program will exit (201.'' Iemand een idee dit te verhelpen het zou veel betekenen voor hem aangezien hij het pas heeft gekocht Thnx alvast hè!! -Y- Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) Ik heb even gegoogled en je moet op deze twee dingen letten: > Je moet administratorrechten hebben (dus op een administrator account zitten) om de game te spelen. > Zorg ervoor dat geen een virusscanner of firewall (dus ook die van Windows) het spel toestaat: -- Ga naar het Configuratiescherm en kies voor Beveiligingscentrum -- Kies voor Windows Firewall -- Zorg dat de firewall ingeschakeld staat en dat er geen vinkje staat bij "Geen uitzonderingen toestaan" -- Ga naar het tabblad "Uitzonderingen' -- Klik op "Programma toevoegen..." -- Voeg het bestand "lotroclient.exe" toe, dat standaard in "C:\Program Files\Turbine\Lord of the Rings Online" staat -- Klik op OK -- Klik nog eens op "Programma toevoegen..." -- Voeg het bestand "turbinelauncher.exe" toe, dat in dezelfde map als "lotroclient.exe" staat. -- Klik op OK en nog een keer op OK. Het zou nu moeten werken, werkt het nog niet? Ga dan naar het Configuratiescherm -> Software -> Selecteer The Lord of the Rings Online -> Kies wijzigen(/verwijderen) en repareer of herinstalleer Lord of the Rings Online Hopelijk werkt het! EDIT: Op Windows Vista werken alle spelletjes niet altijd even goed, volgens mij heeft jouw vriend Vista, dus misschien dat het daar aan ligt. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 18 juli 2007 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.