Jump to content

Welke wapens in GTA IV?


Lycan

Recommended Posts

Hallo mensen, hier Lycan. Ik was benieuwd welke wapens jullie zoiezo in GTA IV zouden willen. Dan bedoel ik niet de Pistool of Uzi, maar wat wapens die minder voorkomen of nooit zijn voorgekomen. Natuurlijk mag je ook posten welke wapens er uit moeten. Ik zou de hittezoekende RL er weer in willen. De AK-47 mag ook niet ontbreken. Ik zou het ook wel cool vinden als er pepperspray in voorkwam en handboeien bij de politie als je opgepakt wordt. Lijkt me realistisch.

Er mogen van mij ook wel Ninchaku's in :7 . De golfclub mag er wel uit, vind het een beetje onrealistisch dat je iemand in mekaar ramt met een golfclub midden op straat.

Greetz,

Lycan

Link to comment
Delen op andere websites

molotov cocktails!!

die blijven lache, en voor de rest weetk eik niks...

die boemen en stokje van SA mogen wel wegblijven.

kvont et altijd onlogisch om met een bloemenpakket mensen neer te knuppelen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is mijn rijtje :tu:

Melee

-Schroevendraaier

-Hamer

-Vleesmes

-Gummyknuppel

-Bijl

-Mes

-Machete

-Honkbalknuppel

-Koevoet

-Kettingzaag

-Loden pijp

Pistol slot

-Glock 17

-Silenced Automag IV

-Desert eagle

-Magnum 357

Uzi slot

-Scorpion

-Ingram MAC 10 (SA versie)

-Silenced Ingram MAC 10.

-MP5K met laserscope

Shotgun slot

-Shotgun

-Stubby shotgun (VC Versie)

-SPAZ 12

Assault Riffle slot

-AK 47

-Ruger

-M4

Trown

-Grenades

-Satchel charges

-Molotov cocktails

-Traangas granaten

Snipers

-Sniper Riffle

-PSG 1

-Laser sniper uit VCS

Heavy artillery

-Rocket Launcher

-Minigun

-M60

-Flametrower

-M16 (uit GTA III) met granaatwerper

Overig

-Camera waar je foto`s mee kan saven.

-Verrekijker

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Mieniegun nog steeds een goede wapen. Je ken er veel mensen tegelijk neerschieten. Maar de Mieniegun is wel erg zwaar, bij andere GTA's kon je er niet mee hard rennen. Maar in GTA IV hoop ik dat je met de Mieniegun wel hard mee ken rennen. En de Rocket Launcer moet er ook nog inblijven vind ik , je ken er auto's mee vernietegen en heliekopters dus dat is wel handig. De Moliet of Cocktail (ik weet niet hoe je dat schrijft) is ook heel leuk het is wel lache om mensen in brand te steken. En je kent het handig gebruiken. Zaols als er een hele groep gangsters zijn en die willen je aanvallen ken je het gooien en dan zijn ze allemaal dood. En de sniper moet er ook wel in blijven is ook wel handig om van een verre afstand te schieten. En de machienegeweeren moeten er ook in blijven. Met die wapens is het wel rielakst om mee te schieten. En de legerwapen de M4 is ook heel goed en krachtigen die moet er ook in zitten. En de AK 47 die is ook wel krachtig en goed te gebruiken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

minigun mag wel blijven als ie wat minder overdreven wordt gemaakt, in SA kon je met een paar kogels een helicopter in de lucht laten ontploffen, dat sloeg nergens op :duh:

en auto's (incl. gepanserde wagens) vlogen ook zo de lucht in.

Ik zag de humor daar niet van in...

ik hoop ook dat de Molotov Cocktails wat kleinere omvang hebben, dus niet dat als je een ker drukt en de fles te dicht bij valt dat je dan zelf aan fikt....

heeft mij al veel levens gekost :7

verder hoop ik op veel dempers dat je tenminste een beetje relaxt stealth kan doen :dans:

en geen slotjes, twee uzis/shotguns bijhebben is natuurlijk hilarisch :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

minigun mag wel blijven als ie wat minder overdreven wordt gemaakt, in SA kon je met een paar kogels een helicopter in de lucht laten ontploffen, dat sloeg nergens op :duh:

en auto's (incl. gepanserde wagens) vlogen ook zo de lucht in.

Ik zag de humor daar niet van in...

ik hoop ook dat de Molotov Cocktails wat kleinere omvang hebben, dus niet dat als je een ker drukt en de fles te dicht bij valt dat je dan zelf aan fikt....

heeft mij al veel levens gekost :7

verder hoop ik op veel dempers dat je tenminste een beetje relaxt stealth kan doen :dans:

en geen slotjes, twee uzis/shotguns bijhebben is natuurlijk hilarisch :schater:

Ik vond het gooien van Molotovs inderdaad ook heel erg vervelend, je kon niet goed mikken en bijna altijd gooide je hem recht voor je voeten. Met die minigun geef ik je ook gelijk. Maar wat bedoel je met die slotjes (ik weet niet wat dat zijn). Is dat dat je van ieder soort 1 wapen bij je kan hebben? Ik vind sowieso dat je niet zoveel wapens moet mee kunnen nemen. Zo 2-3 moet wel genoeg zijn denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

......

Maar wat bedoel je met die slotjes (ik weet niet wat dat zijn). Is dat dat je van ieder soort 1 wapen bij je kan hebben? Ik vind sowieso dat je niet zoveel wapens moet mee kunnen nemen. Zo 2-3 moet wel genoeg zijn denk ik.

ja idd van elk soort wapen maar 1 kunnen dragen.

2-3 wapens?

ligt eraan welke he, bijv 1 pistol en een ak 47 kan er nie veel meer bij, maar een mini shotgun, een uzi en 2 pistols is nog best weinig om bij te hebben. tenminste voor GTA ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei geen Miniguns omdat die bijna altijd voorkomen in veel GTA's. Maar minigun: onverschillige naam, 500 bullets en een goeie snelheid en rijkwijdte. :schater:

Eentje met demper lijkt me :schater: .

Minigun Rulezzz

Link to comment
Delen op andere websites

een geluidsdemper moet er zeker bij zijn.

Zo kun je ongemerkt een schot lossen. Je ziet dan wel iemand in elkaar zakken maar niemand weet echt wat er gebeurd is. Zo kun je toch nog ongemerkt iemand neerschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...