Jump to content

Welke wapens in GTA IV?


Lycan

Recommended Posts

In gta sa had je graffiti dus ik wil wel grafiti , pepper spray , deodorant in het spel hebben , een brici ook

wat wil je wel niet met deodorant gaan uitsteken? Ik denk dat 1 'spraywapen' wel genoeg is..Ik zou het liefst de pepperspray hebben, en graffiti is niet echt iets voor een Oost-Europeaan.. En mag ik vragen wat brici is?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij een typfoutje maakte en het geen brici is, want als ik het google krijg ik Beijing Research Institute in Chemical Industry

mss bedoelt hij brick, met bakstenen gooien! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de M60 uit Vice City weer graag terugzien! Zelfs liever dan de minigun want dies gewoon te lomp .... maar ik denk echter dat een aantal heavy guns er toch niet meer in zullen zitten aangezien dat totaal niet realistisch is ^^ (ooit in de krant gelezen dat een vent met een minigun over straat liep :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de M60 uit Vice City weer graag terugzien! Zelfs liever dan de minigun want dies gewoon te lomp .... maar ik denk echter dat een aantal heavy guns er toch niet meer in zullen zitten aangezien dat totaal niet realistisch is ^^ (ooit in de krant gelezen dat een vent met een minigun over straat liep :puh:)

Klopt, vond ik ook een zeer fijn wapen, ik ben ook niet zo weg van de minigun!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de M60 uit Vice City weer graag terugzien! Zelfs liever dan de minigun want dies gewoon te lomp .... maar ik denk echter dat een aantal heavy guns er toch niet meer in zullen zitten aangezien dat totaal niet realistisch is ^^ (ooit in de krant gelezen dat een vent met een minigun over straat liep :puh:)

Een minigun is echt heavy!

In Vice City liep Tommy vermoeid met dat zware pistool.

Hij kon bijna niet lopen :schater:

Maar de wapens in VC waren heel goed, hoop dat ze ook in GTA IV komen.

Link to comment
Delen op andere websites

k zou de Uzi en desert eagle en AK-47 zeker in wille

de chainsaw mag van mij er weer in maar moet dan wel mooier worden gemaakt en hij moet een beetje zijn zoals

scarface:the world is yours[/font]hoe meer wapen hoe leuker vind ik

het zou ook leuk zijn als je iedere keer dat je vordert in het spel dat je meerdere wapens krijgt maar dat je dan ook steeds met upgrades kan kopen

Dat je je wapens bij een lokale wapendealer kan upgraden..bijv.:geluiddemper op de uzi of op de ingram mac 10

en later kan je een grotere magazijn voor een bepaald wapenkope

Als dat iedere keer zo voor een bepaald wapen kwam dat je uiteindelijk een heel coole uzi hebt

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...