RobertSA Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 FC Eindhoven ook verloren..2-1 van FC Emmen. Jammer maar helaas. Hoop dat PSV het beter doet vanavond. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 FC Eindhoven ook verloren..2-1 van FC Emmen. Jammer maar helaas. Hoop dat PSV het beter doet vanavond. hhaa PSV heeft met 5-0 gewonnen dus maak je daar maar geen zorgen over Reageren
Wijst Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Op dit moment wordt de 4e ronde van de Jupiler League gespeeld, de tussenstanden : FC Dordrecht 2-1 FC Emmen FC Volendam 1-2 AGOVV RBC 0-1 FC Den Bosch Fortuna Sittard 0-1 Helmond Sport HFC Haarlem 0-0 Top Oss BV Veendam 4-2 Go Ahead Eagles FC Zwolle 0-0 RKC FC Eindhoven 3-1 MVV Ado Den Haag 1-0 SC Cambuur FC Omniworld 1-2 Stromv. Telstar Ik hoop dat Helmond Sport nog gaat winnen, ik hou jullie op de hoogte !! Als er dit teken staat + is daar het laatste gescoord ! Blauw = wedstrijd bezig Groen = wedstrijd agelopen --------------------------------------------------------------------------------------- Alle Wedstrijden zijn gespeeld tussenstand : club. 1 FC Den Bosch 2 Helmond Sport 3 Stormvogels Telstar 4 BV Veendam 5 AGOVV 6 RKC Waalwijk 7 FC Eindhoven 8 FC Volendam 9 ADO Den Haag 10 MVV 11 FC Zwolle 12 FC Dordrecht 13 RBC Roosendaal 14 SC Cambuur-Leeuwarden 15 FC Emmen 16 Go Ahead 17 TOP Oss 18 Haarlem 19 FC Omniworld 20 Fortuna Sittard Bewerkt: 30 augustus 2007 door Wijst Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Fok !!! Top Oss alweer gelijk gespeeld !!! Reageren
Wijst Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Vanavond alweer een nieuwe ronde uit de Jupiler League, met de wedstrijden : Vrijdag,20:00 FC Dordrecht - RBC Roosendaal Go Ahead Eagles - AGOVV Apeldoorn RKC Waalwijk - Helmond Sport FC Emmen - MVV Fortuna Sittard - BV Veendam FC Den Bosch - sc Cambuur FC Eindhoven - FC Omniworld Stormv. Telstar - FC Zwolle TOP Oss - FC Volendam Zondag,14:30 HFC Haarlem - Ado Den Haag Deze wedstrijden zullen dit weekend worden afgerond op de Nederlandse Jupiler League velden. Tevens is het vandaag de laatste dag van de tranfer periode, het einde is op midder nacht precies op 0:00 zijn de tranfermarkten gesloten. Ik hoop dat het weer een spannende maar vooral ook leuke speelronde wordt, en ik hoop een overwinning voor Helmond Sport ! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Wijst , ik wil je even een compliment geven over hoe je alles neerzet en alles bijhoud , het is een erg mooi topic en je zet er alles netjes bij , met kleuren enal, erg mooi moet ik zeggen , hierbij mijn complimenten Reageren
Wijst Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Vanavond is ronde 6 van de Jupiler League seizoen 2007/2008, dus de wedstrijden van vanavond zijn : MVV-Fortuna Sittard RBC Roosendaal - Go Ahead Eagles BV Veendam-FC Eindhoven sc Cambuur-FC Volendam FC Zwolle- FC Den Bosch Helmond Sport-HFC Haarlem ADO Den Haag-FC Emmen Stormvogel Telstar-FC Dordrecht AGOVV Apeldoorn-RKC Waalwijk FC Omniworld-TOP Oss Rond half elf/ elf uur zal ik jullie de uitslagen laten zien en een verslagje geven van mijn bezochte wedstrijd :Helmond Sport-HFC Haarlem. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Fc Omniworld 4-0 Top Oss !! k*t zooi Reageren
RobertSA Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Tja Top Oss..Gaan jullie maar messen trekken, zijn jullie goed in. geintjeuh[/font] Reageren
Wijst Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Gisteren is er opnieuw een speelronde in de Jupiler League geweest, ookal was ik daar zelf niet al te blij om. Helmond Sport mijn club heeft namelijk onterecht verloren van koploper FC Den Bosch. Tussen de 70e en de 80e minuut kwam de bal 1 keer op de paal en 2 keer op de lat. Helmond verdiende minimaal een gelijkspel. Maar ik zal jullie de uitslagen laten zien : FC Dordrecht - ADO Den Haag 5-0 RKC-MVV 1-0 FC Volendam-Go Ahead Eagles 5-1 FC Emmen-FC Omniworld 0-0 Fortuna Sittard-AGOVV 5-2 HFC Haarlem-FC Eindhoven 3-1 sc Cambuur-RBC 2-2 FC Zwolle-BV Veendam 3-1 Helmond Sport 0-1 FC Den Bosch TOP Oss-Stormv.Telstar 1-0 Dit waren de uitslagen van vrijdag 15 Oktober ! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Tja Top Oss..Gaan jullie maar messen trekken, zijn jullie goed in.geintjeuh[/font] Ja maar.. We kunnen ook heus wel voetballen ! 1-0 gewonen van Telstar !! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Mij boeien beide Jupiler Leagues me niet... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Clowntje:Als je dat niet boeid waarom post je dan in dit topic ,Zeker om je post account omhoog te halen? Ik ben een beetje voor ado-denhaag ik hoop dat de dames hun best doen en de heren weer in de eredevisie komt! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 FC Volendam-Go Ahead Eagles 5-1 zo wil ik het zien Volendam Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Top Oss alweer veloren. 1-0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.