Jump to content

Vigilante missions


KillFrenzy

Recommended Posts

Ik ben dus opnieuw begonnen met Vice City en om geld te verdienen ben ik begonnen aan Vigilante missions. Het rare was: Ik keek bij de stats en daar stond dat het highest level 19 was, maar het aantal kills was gelijk aan hoeveel ik er op dat moment gekilld hebt! Heel raar, aangezien ik niet eerder heb gespeeld om level 12 te halen. Uiteindelijk waren dat er dus 174 kills, en toen ik level 20 haalde, werd het highest level ook 20. Maar armor staat nog steeds op 100 en er is geen procent bijgekomen. :duh:

Iemand die dit heeft meegemaakt?

Bewerkt: door KillFrenzy
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je de vigilante missies maar tot level 12 doen en krijg je daarna geen 100 maar 150% armor. Het kan dus zijn dat je dit al eerder haalde en gewoon eventjes gemist hebt dat je balkje ietsje langer is geworden......

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je de vigilante missies maar tot level 12 doen en krijg je daarna geen 100 maar 150% armor. Het kan dus zijn dat je dit al eerder haalde en gewoon eventjes gemist hebt dat je balkje ietsje langer is geworden......

Klopt... die 150 armor heb ik nu wel.

Ik heb nog eens naar die oude save game gekeken en in de stats staat:

Criminals killed on vigilante mission: 0

Hightes vigilante mission level: 19 (is dit dan gewoon een zogenaamd record dat je moet verbreken?)

En als ik daar armor pakt is het nog gewoon 100.

Als ik naar beide save games kijk, staan beiden nog op 46 %. Hoort er dan geen procent bij te komen nadat je level 12 gehaald hebt?

Echt heel vaag dit... :bonk:

Ik heb ff new game gedaan en highest vigilante level is daar nu dus 20. :dans:

Dat verklaart het wel dus.

Nu alleen nog raar dat er geen % is bijgekomen nadat ik level 12 gehaald had. :?

edit: heb het met new game nog eens geprobeerd. Dit keer kwam er een pop up nadat ik level 12 had gehaald. Maar nog steeds stond de teller op 0%. Lijkt me dan wel duidelijk dat die niet bij de 100% check list hoort?

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Graag geen dubble post maken.

Even over de percentages. De vigilant behoort wel degelijk bij 100%. Dat er bij het behalen van level 12 geen procenten bijkomen komt omdat niet elke missie 1 % waard is. Door afrondingen kan het zijn dat je nu op .47% bent, want in het spel gewqooon zichtbaar is als 0%.

Let wel het gebruik van trainers en/of mods kan het een en ander door de war brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die stats van hem nog wel steeds erg vaag, hij heeft geen criminelen op de vigilante-missies gedood, en toch level 19 gehaald, lijkt me sterk dat ze allemaal het water in zijn gereden.

(In geval van) Als je het spel 100% uitgespeeld hebt, is het dan nog steeds zo dat die armor niet hoger komt dan 100?

Link to comment
Delen op andere websites

Stond misschien een beetje vaag aangegeven... maar dat zie je in het 2e deel van mijn 2e post in deze topic. (met dank aan Herrie)

Het blijkt dus dat het record van al je savegames geregistreerd blijft staan. Als je dus nu new game doet, zie je bij jou dus minimaal level 12 staan. (of minder als je het nog niet gehaald hebt.)

Maar alles is nu duidelijk, ook dat gedeelte over de percentages. :tu:

Nu nog die rottige Firefighter missies halen, dat is nog irritanter dan ambulance rijden. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Stond misschien een beetje vaag aangegeven... maar dat zie je in het 2e deel van mijn 2e post in deze topic. (met dank aan Herrie)

Het blijkt dus dat het record van al je savegames geregistreerd blijft staan. Als je dus nu new game doet, zie je bij jou dus minimaal level 12 staan. (of minder als je het nog niet gehaald hebt.)

Maar alles is nu duidelijk, ook dat gedeelte over de percentages. :tu:

Nu nog die rottige Firefighter missies halen, dat is nog irritanter dan ambulance rijden. :ch:

nee hoor ambulance is lastiger in een keer rijd je iemand plat en moet je opnieuw beginne :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Stond misschien een beetje vaag aangegeven... maar dat zie je in het 2e deel van mijn 2e post in deze topic. (met dank aan Herrie)

Het blijkt dus dat het record van al je savegames geregistreerd blijft staan. Als je dus nu new game doet, zie je bij jou dus minimaal level 12 staan. (of minder als je het nog niet gehaald hebt.)

Maar alles is nu duidelijk, ook dat gedeelte over de percentages. :tu:

Nu nog die rottige Firefighter missies halen, dat is nog irritanter dan ambulance rijden. :ch:

nee hoor ambulance is lastiger in een keer rijd je iemand plat en moet je opnieuw beginne :duh:

Hou het er maar op dat dit voor ieder afzonderlijk is, bij beide is het zo als een "klant" doodgaat dat de missie voorbij is. Bij Ambulance is het irritant dat je ze in moet laten stappen, bij Firefighter dat je ze moet blussen, bij Ambulance dat je ze telkens bij 3 terug moet brengen, bij Firefighter dat mensen wegrennen, bij Ambulance dat bij één botsing de tijd naar beneden vliegt, bij Firefighter dat de wagen absoluut niet op het strand kan rijden.

Zo zijn er zoveel voor- en nadelen aan beide, maar het is aan ieder afzonderlijk om te vinden welke irritanter is.

Ik vond de Firefighter lastiger, kon pas best laat in het spel, en altijd lastig als mensen een groot spreidingspatroon gingen maken als ze wegrenden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...