Jump to content

probleem met savegame opstarten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden. Ik heb versie 2.0 en heb op deze site een 100% savegame gedownload. Alles leek goed te gaan. Ik start het spel >> load >> er staat gewoon End of the line. Ik load End of the line en hij begint bij het begin, dus hetzelfde al had ik New game aangeklikt. Is hier en verklaring en misschien een simpele oplossing voor, zodat ik End of the line wél kan loaden? Alvast bedankt.

Kortom, ik heb hetzelfde probleem als kevinfire, maar bij hem sluit gta af als hij z'n savegame wil loaden en bij mij krijg ik hetzelfde als new game

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Beste leden. Ik heb versie 2.0 en heb op deze site een 100% savegame gedownload. Alles leek goed te gaan. Ik start het spel >> load >> er staat gewoon End of the line. Ik load End of the line en hij begint bij het begin, dus hetzelfde al had ik New game aangeklikt. Is hier en verklaring en misschien een simpele oplossing voor, zodat ik End of the line wél kan loaden? Alvast bedankt.

Kortom, ik heb hetzelfde probleem als kevinfire, maar bij hem sluit gta af als hij z'n savegame wil loaden en bij mij krijg ik hetzelfde als new game

Dat komt vast omdat je een V1 savegame hebt gedownload. Je kunt je spel downgraden met dit tooltje, of een savegame uit de database kunnen downloaden.

Veel succes,

Jim.

Bewerkt: door kristof01
Beste leden. Ik heb versie 2.0 en heb op deze site een 100% savegame gedownload. Alles leek goed te gaan. Ik start het spel >> load >> er staat gewoon End of the line. Ik load End of the line en hij begint bij het begin, dus hetzelfde al had ik New game aangeklikt. Is hier en verklaring en misschien een simpele oplossing voor, zodat ik End of the line wél kan loaden? Alvast bedankt

*Verwijder*

Het klopt niet wat ik zei :schater:

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst:

Die patch enkel is niet genoeg om V1 savegames te kunnen laden. Je hebt namelijk ook nog de zogenaamde 'V1 Files' nodig. Deze bestaan uit een 'main.scm' en een 'script.img'. Ik heb ze in mijn beijlagen gestopt, zodat je ze even kan downloaden. Na het downloaden moet je ze even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Als het goed is moet je V1 savegame het dan gewoon doen, zeker als je die patch er ook al bij geïnstalleerd hebt, ook al was dat niet per definitie nodig.

Geplaatst:
Die patch enkel is niet genoeg om V1 savegames te kunnen laden. Je hebt namelijk ook nog de zogenaamde 'V1 Files' nodig. Deze bestaan uit een 'main.scm' en een 'script.img'. Ik heb ze in mijn beijlagen gestopt, zodat je ze even kan downloaden. Na het downloaden moet je ze even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Als het goed is moet je V1 savegame het dan gewoon doen, zeker als je die patch er ook al bij geïnstalleerd hebt, ook al was dat niet per definitie nodig.

Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.

Ik kan je link niet downloaden

Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.

Ik kan je link niet downloaden

In dat geval kun je denk ik het beste even je cookies verwijderen via je internetopties. Maar goed, om het even via een andere manier op te lossen heb ik hem geupload via Rapidshare. Je kan hem alsnog hier downloaden. Succes, en als er nog vragen zijn hoor ik ze wel. Vergeet overigens geen back-up's te maken van je huidige bestanden, voor het geval dat het eventueel mis gaat.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...