Wicci Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik deed de missie van wi zu mi van cloud boys ofzo en toen ik klaar was reed ik in de rode marker en stond mijn auto stil, ik kan nu niks meer ik hoor alleen nog muziek. ik zou hem wel willen afsluiten maar ik heb net de auto school afgesloten en nog niet gesaved en ik heb geen zin om de auto sgool overnieuw te doen. een savegame downloaden voor V1 is nutteloos want daar is de driving school pas laat gedaan dus dan mis ik allemaal missies kan iemand mij helpen?? Reageren
Ninoke Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik deed de missie van wi zu mi van cloud boys ofzo en toen ik klaar was reed ik in de rode marker en stond mijn auto stil, ik kan nu niks meer ik hoor alleen nog muziek. ik zou hem wel willen afsluiten maar ik heb net de auto school afgesloten en nog niet gesaved en ik heb geen zin om de auto sgool overnieuw te doen. een savegame downloaden voor V1 is nutteloos want daar is de driving school pas laat gedaan dus dan mis ik allemaal missies kan iemand mij helpen?? Nope je kan niks meer doen je zal je spel/pc moeten herstarten Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Nope je kan niks meer doen je zal je spel/pc moeten herstarten Daarnaast kan Wicci de 'driving-school' ook gewoon weer laten doen in het savegame-aanvraag forum. Daarvoor is dat gedeelte speciaal gemaakt. Als je zelf geen zin meer hebt in een missie, dan zullen wij hem voor je doen, zonder je wederom te hoeven inspannen voor een missie die je net hebt gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.