Jump to content

internet security spam

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

beste mensen

Sinds dat ik een nieuwere versie van active X control heb gedownload, word ik nu continu belaagt door windows internet security. Deze blijft me maar lastig vallen met het melden dat mijn pc niet veilig, en of ik het wil scannen. Maar het probleem is. Ik durf niets uit te voeren, want MCaffee security toolbar zegt dat de sites onveilig zijn waar je op komt/

Ook als ik internet opstart. krijg ik meteen een venster met info over een nieuw virus, en dat ik mijn pc ertegen moet beschermen. Ook zit er onder bij de toolbar met de startknop (rechts dan) icoontjes internet security. Ik kan deze niet sluiten want dan start ie weer een site op.

Ik heb geprobeert mijn pc up te graden bij mcaffee, alleen daar heb ik veel problemen mee. Kan iemand mij aub zeggen, hoe ik van die internet security meldingen afrkijg.

Iedere keer MOET ik dus security sofware kopen zoals IE secure, en Virushealith. Help, kan iemand mij helpen hier vanaf te komen :(

ook heb ik in IE de security toolbar 7.1 waardoor het word veroorzaakt. Maar dit kan ik niet verbergen, want je kan het gewoon niet weg vinken :(

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Waarschijnlijk staat je pc vol met spyware.

Toolbars moet je sowieso nooit downloaden.

Mischien moet je eens scannen met AD Aware

en een goede virusscanner nemen (bv. Avast (gratis), Kaspersky (duur)).

Geplaatst: (bewerkt)

Het is gewoon puur gestalk. Het is onbetrouwbaar. Het wil je niet beschermen en ik weet zeker dat het zelf spyware is. Ik wil er vanaf komen. Ik heb al gescanned met AD AWARE maar niets verhelpt het.

In mijn sofware lijst staat internet security. Maar je kan het niet verwijderen. Want erachter staan geen gegevens. Ik moet een goede cleaner hebben om het weg te krijgen.

-------------------------------------------------------------------

Ja ik heb het gevonden, ik ben geinfecteert door PCguard Desktop hijacker. Deze zorgt ervoor dat je fake meldingen krijgt over spyware op je PC. :D:D

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:
Het is gewoon puur gestalk. Het is onbetrouwbaar. Het wil je niet beschermen en ik weet zeker dat het zelf spyware is. Ik wil er vanaf komen. Ik heb al gescanned met AD AWARE maar niets verhelpt het.

In mijn sofware lijst staat internet security. Maar je kan het niet verwijderen. Want erachter staan geen gegevens. Ik moet een goede cleaner hebben om het weg te krijgen.

-------------------------------------------------------------------

Ja ik heb het gevonden, ik ben geinfecteert door PCguard Desktop hijacker. Deze zorgt ervoor dat je fake meldingen krijgt over spyware op je PC. :D:D

CCleaner ofzo schijnt wel goed te zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...