Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hier zijn mijn signatures.

signature 1

signasamurai.jpg

signature 2

rururursigna.jpg

signature 3

demonsigna.jpg

signature 4

drdoomsignaturenw5.jpg

rates en tips graag.. ik ben nog niet zo lang bezig met photoshop dus ik wil graag horen wat goed is en slecht enz. ^_^

* heb net nog een 4e signature toegevoegd dus het zijn geen 3 maar 4 signatures :puh:

Bewerkt: door rubensanti
Geplaatst:

Best wel mooi gedaan ;) ik zal wel beginnen met de eerste.

Sig1:

hij is best mooi gedaan maar volg toch wat tut's daar leer je veel van ik ben ook nog maar een beginner :puh:

Sig2:

die vind ik zelf het mooist je had de BG daar denk ik beter kunnen smudge ik weet wel een mooie smugde brush voor je die je moet maken dat doe je zo: Open een bestand van 40 bij 40 px zet er een + in en zet hem ongeveer in het midden dan ga je naar edit->define brush. dan staat hij tussen je brushen en ga je wat schuiven met de brush options die vind je bijna boven in scattering moet zeker aan.

Sig3:

Die vind ik het minst mooi maar dat komt omdat, hij is een beetj simpel gedaan brushes tekst met een render er over heen.

PS: Blijf Tut's volgen :)

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt voor je reactie :) ik zal die tip van je opvolgen met die + in een bestand van 40 bij 40 dat ga ik morgen wel ff proberen en tutorials die blijf ik nog wel een tijdje volgen :puh:

Bewerkt: door rubensanti

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...